لژیونر سابق پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شود!

به گزارش رکنا، علی علیپور پس از 2 فصل حضور در تیم ماریتیمو، هفته گذشته بود که با امضای قراردادی 2 ساله به تیم ژیل ویسنته پرتغال پیوست. 

در همین زمینه علیپور در این خصوص به روزنامه «ابولا» گفت: انتخاب ژیل ویسنته با توجه به تمام پیشنهاداتی که از قطر، امارات، چین، کویت، ترکیه، بلژیک، لهستان، روسیه و حتی اسپانیا داشتم حضور در این باشگاه بهترین انتخاب برایم بود. 

وی همچنین به این مساله اشاره کرد که با دعوت به اردوهای تیم ملی، در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشته باشد.

البته به تازگی هم در مطلبی که در روزنامه «ابولا» به چاپ رسیده در خصوص این مهاجم ایرانی اینطور آورده شده است: «همه چیز حکایت از آن دارد که علیپور در روزهای آینده بازگشت خود به تیم ملی ایران را قطعی کرده و باید به همراه با مهدی طارمی در کنار نفراتی که عازم کانادا می‌شوند، حضور داشته باشد.

*اهمیت انتقال از ماریتیمو به ژیل ویسنته را چگونه ارزیابی می‌کنید و چه انتظاراتی در باشگاه جدید شما را همراهی می‌کند؟

 من در ماریتیمو به اهدافم رسیدم، باید یک قدم جلو می‌رفتم تا قوی‌تر شوم. در این مسیری که ردیابی کردم، به این نتیجه رسیدم که رسیدن به تیمی با رتبه بهتر که در اروپا بازی می‌کند مهم است. می‌خواهم شرایط و پتانسیلم را ثابت، به ژیل ویسنته کمک کنم و امتیازاتی را برای باشگاه در اروپا به ارمغان بیاورم. من سعی می‌کنم موفق شوم، به سطوح بالاتر برسم و بازی در لیگ قهرمانان را دوست‌دارم.

*آیا پرتغال با درخواست‌هایی از سایر بخش‌ها شرایطی را دارد که به بُعد بیشتر به حرفه شما کمک کند؟

-فوتبال پرتغال سطح بسیار بالایی دارد و در دنیا بسیار شناخته شده است. من اهداف بسیار مشخصی دارم، می‌خواهم آهسته اما مستقیم راه بروم. من خیلی به پول فکر نمی‌کنم. کمی شبیه طارمی است. به دنبال شناخت، بازی در لیگ قهرمانان، امتحان کردن اسپانیا یا انگلیس و این چیزی است که من آرزویش را دارم. وقتی به ماریتیمو آمدم، ضرر کردم، چون پیشنهادهای خیلی خوبی از چین داشتم.

*آیا نقش مهم مربی ریکاردو سوارس را در استخدام خود می‌دانید؟ آیا تا به حال در مورد آنچه از شما انتظار دارید صحبت کرده‌اید؟

-من برای همه مربیان احترام زیادی قائلم و پرتغال تعدادی از بهترین‌های جهان را دارد. همه بازیکنان خوب به دنبال مربیان خوب هستند تا بتوانند مکمل یکدیگر باشند. من بازی‌های ژیل ویسنته را تماشا کردم و همانطور که گفتم احساس کردم مربی چطور تیم را به شکل مثبتی کنترل می‌کند و با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند. هر زمان که بازی‌ها را تماشا می‌کردم، تیم سرحال، پرانرژی و با استراتژی بازی می‌کرد.

*یا دنبال ماندن در لیگ پرتغال هستید؟

-هدف اصلی بازی و بردن لیگ قهرمانان است. نمی‌دانم چند سال طول می‌کشد. اگر بتوانم این شانس را در باشگاهی در پرتغال داشته باشم، عضوی از تیمی باشم که در این رقابت‌ها شرکت می کند و این باعث می‌شود به تحقق رویایم ایمان داشته باشم، می‌توانم سال‌ها در اینجا بمانم.

انتهای پیام/

 

 

 

کدخبر: 784750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟