کلوپ: فصل دیوانه کننده‌ای بود/ انگیزه‌مان برای فینال لیگ قهرمانان بیشتر شده است

به گزارش رکنا، یورگن کلوپ از سوی سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس به عنوان برترین مربی فصل 22-2021 این رقابت‌ها معرفی شد. سرمربی آلمانی لیورپول همچنین شب گذشته (سه‌شنبه) از سوی اتحادیه مربیان لیگ انگلیس (LMA) به عنوان برترین مربی سال لیگ برتر انگلیس انتخاب شد و جام سرالکس فرگوسن را دریافت کرد. کلوپ که تیمش در ماه ژانویه 14 امتیاز از منچسترسیتیِ صدرنشین عقب بود، از آن تاریخ 16 بازی خود را برد و تنها در دو بازی به تساوی رضایت داد و در نهایت با 92 امتیاز و دو امتیاز اختلاف نسبت به من‌سیتی از قهرمانی بازماند.

کلوپ پس از انتخابش به عنوان مربی فصل توسط  LMA و دریافت جام سرالکس فرگوسن گفت: این افتخاری بزرگ است و فصلی ‌دیوانه‌کننده بود. آخرین روز بازی‌ها که فقط دو بازی بی‌معنی  بود و در بقیه بازی‌ها همه ما با تمام وجود بازی کردیم. این بهترین نتیجه برای ما نبود اما دیگر آن را پشت سر گذاشتیم. وقتی جایزه‌ای مانند این را می‌برید یا نابغه هستید یا بهترین کادر مربیگری جهان را دارید. من با چهار نفر از اعضای کادرفنی‌ام اینجا هستم و آنها می‌دانند که چقدر  قدردان‌شان هستم.

این جایزه با آرای مربیان تمامی دسته‌های مختلف فوتبال باشگاهی انگلیس به برنده اهدا می‌شود و سرالکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد خود شخصاً برنده این جایزه را اعلام کرد و به هنگام گفتن نام سرمربی لیورپول (تیمی که رقیب سنتی شیاطین سرخ است) گفت: «گفتن این نام عذاب است، عذاب مطلق است... یورگن کلوپ!»

کلوپ: انگیزه‌مان برای قهرمانی در اروپا بیشتر شد

سرمربی آلمانی لیورپول در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: از آنجایی که همکاران من برای این انتخاب رأی داده‌اند، بدیهی است که مهمترین جایزه‌ای است که می‌توان گرفت. من به طور کلی به جوایز انفرادی در فوتبال اعتقادی ندارم، این یک ورزش تیمی است و بدون این بچه‌ها (بازیکنانش) هیچ چیز نبودم.

انتهای پیام/

کدخبر: 784465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟