موسوی: از گل‌های زیبای حسین‌زاده لذت بردم/ ژستد در حد استقلال نیست

علی موسوی در گفت‌و‌گو با رکنا، در خصوص برتری 2 گله استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی را به طور کامل ندیدم اما از برد تیمم بسیار خوشحالم هستم و از گل‌های باکیفیت و زیبای حسین‌زاده لذت بردم و امیدوارم رکورد شکست ناپذیری تا پایان فصل حفظ شود.

وی افزود: تیمی که یک فصل شکست نخورده، یعنی شایسته قهرمانی است و به فرهاد مجیدی بابت تیم خوبی که ساخته تبریک میگویم و امیدوارم موفقیت‌های تیم محبوبم ادامه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در ادامه به ستایش از خط دفاعی تیمش پرداخت و گفت: این رکورد حاصل یک تفکر درست است و اضافه شدن گابریل پین به کادرفنی برای شکل گیری خط دفاعی قدرتمند بود و فرهاد با این کار هوش بالای خود را نشان داد.

 در پاسخ به این سوال که آیا برای جشن قهرمانی دعوت شده است، گفت: تا این لحظه تماسی با من برای حضور در جشن قهرمانی گرفته نشده است.

موسوی در واکنش به جدایی احتمالی رودی ژستد در پایان فصل تصریح کرد: از ابتدا هم گفتم این بازیکن در حد استقلال و تیم قهرمان لیگ نبود و جور این بازیکن را سایر نفرات کشیدند و جدایی او هیچ ضربه‌ای به استقلال نمی‌زند. با توجه به هزینه‌ای که شد، از ژستد توقع بیشتری داشتیم که در نهایت دیدیم او مهاجم گره‌گشایی نیست.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 784464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟