حاج‌رضایی: شانس قهرمانی لیورپول بیش از رئال‌مادرید است

به گزارش رکنا، امشب (شنبه) دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول در شهر پاریس برگزار خواهد شد. رئال مادرید به شکل دراماتیکی از سد منچستر سیتی عبور کرد و شاگردان کلوپ نیز با برتری مطلق مقابل ویارئال به دیدار پایانی رسیدند. امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال در گفت و گو با رکنا درخصوص دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا نظرش را گفته است:

*آقای حاج‌رضایی در ابتدا بفرمایید از بین تیم‌های اروپایی طرفدار چه تیمی هستید؟

من طرفدار قدیمی و دو آتشه منچستر یونایتد هستم.( با خنده)

* پس رقابت لیورپول و منچستر سیتی برای قهرمانی، خیلی شما را اذیت کرد؟

متاسفانه بله. چون طبیعی است ما منچستری‌ها دوست نداشته باشیم لیورپول یا سیتی قهرمان شوند اما باید اعتراف کنم از شکست لیورپول بیش از پیروزی یونایتد لذت می‌برم( بازهم همراه با خنده). در این فصل دوست نداشتم لیورپول قهرمان لیگ برتر شود چون با رکورد یونایتد برابر می‌شدند!

* به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم. پیش‌بینی شما از این مسابقه جذاب بین لیورپول و رئال مادرید چیست؟ قهرمانی به چه تیمی می‌رسد؟

لیورپول در این فصل عملکرد بی‌نظیری داشته و آنها شایسته بیشترین احترام هستند. تصور من این است که یورگن کلوپ از فینال سه چهار سال پیش که به رئال مادرید واگذار کرد درس بزرگی گرفته و در این مسابقه لیورپول کمی بیش از رئال مادرید شانس دارد.

* در آن فینال هم دروازه‌بان آلمانی لیورپول عملکرد فاجعه‌باری داشت.

بله دقیقا شما به درستی اشاره کردید. فکر می‌کنم اگر لیورپول در آن مسابقه به طور مثال آلیسون بکر را درون دروازه داشت چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد اما حالا باتوجه به اینکه لیورپول لیگ برتر را به سیتی واگذار کرده عطش بیشتری برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا دارند. شانس لیورپول را 55 به 45 می‌دانم.

مصاحبه از: سپهر خرمی

کدخبر: 783581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟