دلیل عدم اعزام ساروی به مسابقات رنکینگ‌دار از دیدگاه بنا

به گزارش رکنا،  محمد بنا در خصوص انتخابش به عنوان برترین مربی قرن ، اظهارداشت: هر جایی طرف حساب مردم باشند برترین‌ بودن لذت دارد، خوشحالم رای مردمی من بودم.

آقای خاص کشتی فرنگی کشورمان در خصوص وضعیت این روزهای کشتی، گفت: در این ۱۷ سالی که کار می‌کنم به اندازه الان اختیار نداشتم و همه چیز خوب است. فکر می‌کردیم بازی‌های آسیایی را داریم، برخی از تعویق خوشحال بودند اما من می‌گویم متاسفانه لغو شد چون نیروهای بیشتری درگیر می‌شدند.

وی درباره مصدومیت گرایی، یادآور شد: علی گرایی مصدومیت زانو دارد، او ۵ هفته می‌تواند هر کاری کند، فقط کشتی نگیرد که البته ۲ هفته آن گذشته است. پشتام هم خوب شده و می‌تواند برگردد.

بنا همچنین در خصوص سطح بازیهای کشورهای اسلامی، عنوان کرد: بازی‌های کشورهای اسلامی سطحی بالاتر از بازی‌های آسیایی دارد. در بازی‌های آسیایی کشورهایی مانند چین، گره و ژاپن بودند حالا این کشورها در بازی‌های آسیایی نیستند در مقابل آذربایجان، ترکیه، مراکش و الجزایر شرکت دارند و در کشتی هم قوی هستند. از نظر ارزش مدالی شاید این بازی‌ها در سطح المپیک و آسیایی نباشد اما می‌تواند محکی برای کشتی‌گیران باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره عدم حضور ساروی در مسابقات رنکینگ‌دار، گفت: ساروی چون وزن بالایی دارد به این مسابقات نمی‌رود. مهدی فلاح قزاقستان می‌رود و احتمالا رنک بالایی نداشته باشد. مهدی بالی در جام تختی طلا گرفت و آسیا هم همین طور که به ایتالیا می‌رود. رنک ساروی بسیار بالاست و ما هر ۳ را رصد می‌کنیم. احتمالا آنها را در یک مسابقه مانند پیتلاسینسکی محک می‌زنیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 783568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟