جعفری: تیم به بودن رستمی نیاز دارد/ اردوها نباید تعطیل شود

امیر جعفری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار داشت: تا چند وقت دیگر  مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که گام دوم از پنجمین گام برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است را در پیش داریم. خوشبختانه شرایط تیم بد نیست به نحوی که بعد از پایان تعطیلات، اردوهای خوبی در محلات و لاهیجان داشتیم. به لحاظ رکوردی و آمادگی نفرات شرایط، شرایط خوبی است. امیدوارم بعد از مسابقات کره‌جنوبی با حفظ تمامی ارکان تیم از جمله کادرفنی و ورزشکاران تا مسابقات پاریس آرامش خوبی در تیم برای ما حاکم باشد تا بدون دغدغه با پیگری تمرینات در آنجا بتوانیم با نفرات بیشتری مدال‌های بیشتری برای ایران دست بیاوریم.

وی افزود: شرایط حمایتی تا الان خوب بوده امیدوارم این روند تداوم اردوها باتعویق بازی‌های پاراآسیایی لغو نشود و تداوم داشته باشد. با توجه به شرایط سخت اقتصادی که ورزشکاران پارالمپیکی و مردم با آن مواجه هستند ادامه روند اردوها باعث خواهد شد تا به ورزشکاران کمک کند از شرایط آرمانی دور نشوند. زیرا ممکن است با تعطیلی اردوها روند فرم خوب بدنی ما هم دچار مشکل شود. لااقل اگر اردویی تدارک دیده نمی‌شود به لحاظ مالی، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و خود فدراسیون ورزشکاران را حمایت کنند که حداقل به شکل غیر متمرکز و زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات را پیگیری کنیم.

عضو تیم ملی پاراوزنه‌برداری در باره اینکه فکر می‌کند در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه چه نتیجه‌ای بگیرد، عنوان کرد: شرایط بد نیست اما ورزش غیر قابل پیش‌بینی است، هر چند ما سعی تلاش می‌کنیم تا هم در رنکینگ جهانی جایگاه خوبی و هم ارتقای رکورد نسبت به مسابقات قبلی در آنجا داشته باشیم. البته چون ثبت‌نام مسابقات آزاد است، حقیقت امر این است اطلاعی نداریم چه ورزشکاران و از چه کشورهایی می‌خواهند شرکت کنند، اما شرایط تیم در مجموع خوب است و می‌توان امیدوار باشیم به اینکه بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

جعفری در واکنش به تصمیم غیر منتظره رستمی برای خداحافظی از دنیای قهرمانی گفت: روح الله رستمی جزو با سابقه‌ترین نفرات تیم ملی که عناوین و افتخارات او آنقدر زیاد است که نیازی نباشد من درباره او صحبت کنم. مشخصأ تیم به بودن رستمی نیاز دارد. امیدوارم شرایط طوری شود از تصمیم خود صرف‌نظر و حداقل تا پارالمپیک پاریس کنار تیم باشد. می‌دانم از طرف کمیته ملی پارالمپیک و خود فدراسیون جانبازان و معلولین  با او صحبت شده و انشاالله با همفکری  و همدلی مشکل او حل شود زیرا تیم به او نیاز دارد و او هم می‌تواند به تیم کمک کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 783445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟