گواردیولا یا کلوپ؟/  لیگ جزیره و تعیین دراماتیک قهرمان

به گزارش رکنا ، امروز و در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر جزیره تکلیف قهرمان مشخص خواهد شد.

هفته سی و هشتم لیگ جزیره در حالی امروز برگزار می شود که  دو تیم منچستر سیتی و لیورپول برای قهرمانی در هفته آخر باید به مصاف حریفان خود یعنی استون ویلا و ولورهمپتون بروند.

شاگردان پپ و تیم آبی پوش شهر منچستر که سابقه چنین قهرمانی ها در هفته پایانی را داشته و به خوبی می داند که کوچکترین لغزش در ایستگاه پایانی به معنای از دست رفتن جام برای آنهاست. این تیم حالا بعد از حذف  در لیگ قهرمانان اروپا و عدم دستیابی به جام اتحادیه و حذفی ، سخت در پی فتح لیگ برتر بوده و اندک مرحمی را برای هواداران خود جستجو می کنند. این برای نهمین بار در تاریخ لیگ جزیره است که سرنوشت قهرمانی در هفته پایانی و در بازی آخر مشخص خواهد شد.

از طرفی لیورپول که در طول فصل و به ویژه در این هفته‌های پایانی به شدت من سیتی را در جدول تعقیب کرده و دست از قهرمانی نکشیده حالا و در فاصله چند روز باید برای خود هدف گذاری کرده و برای فتح دو جام مهم یعنی لیگ قهرمانان و لیگ برتر خیز بردارد.

کلوپ که این تیم را در سال 2019 و برای اولین بار بعد از 30 سال قهرمانی لیگ برتر کرده سخت به دنبال قهرمانی هفتم در طول 7 سال حضور خود در آنفیلد است.

امشب و در آنفیلد شعار تو تنها قدم نخواهی زد  بیشتراز قبل به آسمان رفته وهواداران کلاغ‌های بندر لیورپول ارزش این جام را که در تاریخ باشگاه خود 19 بار موفق به دستیابی به آن شده را می دانند.

جنگ تمام عیار من سیتی و لیورپول در هفته پایانی در شرایطی است که در سال 2013 سرخوردن پای استیفن جرارد در بازی با تیم چلسی در هفته پایانی قهرمانی رابه آبی های منچستر داد و حالا او در قامت سرمربی استون ویلا باید تمامی تلاش خود انجام دهد تا از قهرمانی من سیتی جلوگیری کند.

طی این هفته پیامهای بسیاری برای او و فیلیپ کوتینیو فرستاده شده که با تمام توان مقابل من سیتی ظاهر شده و حتی از جرارد خواسته اند تا آن اشتباه وحشتناک را جبران کرده واسطوره همیشگی آنفیلد بماند.

حالا و برای اسطوره شدن همیشگی، کلوپ عطش چهارگانه را داشته و بعد از فتح 2 جام حذفی و اتحادیه و صعود به فینال لیگ قهرمانان میخواهد قهرمانی در لیگ برتر را هم بدست آورد.

در تاریخ تقابل‌های دو تیم لیورپول موفق به کسب  89 پیروزی و من سیتی هم 48 برد را در کارنامه خود دارد. این در حالی است که 51 بازی دو تیم هم به تساوی رسیده است.

ساعت 19:30 امروز و دو بازی مهم در لیگ برتر انگلستان و تعیین قهرمان این فصل .

من سیتی برای ششمین بار قهرمان می شود و یا لیورپول برای  بیستمین بار تاج پادشاهی را بر سرخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 783145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟