افتتاحیه 600 هزار نفری المپیک پاریس

به گزارش رکنا و به نقل از تایمز، تونی استنگوت، رئیس کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام کرد تا ۶۰۰ هزار نفر می‌توانند در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس حضور داشته باشند. 

در این جلسه نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه بازی ها توضیح داده شد که قرار است نه در استادیوم، بلکه برای اولین بار در مرکز شهر پاریس برگزار شود. بر این اساس برای اولین بار، مراسم افتتاحیه در استادیوم برگزار نمی‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های منتشر شده این مراسم در قلب شهر پاریس در کنار رود سن برگزار می‌شود.  به این ترتیب ورزشکاران در سطح شهر رژه خواهند رفت و دیگر در ورزشگاه نخواهند بود.

استنگوت گفت: امیدوارم ۶۰۰ هزار تماشاگر بتوانند مراسم افتتاحیه را تماشا کنند که ده برابر بیشتر از چیزی است که در طول مراسم به ورزشگاه می‌آید.

پاریس همچنین برای رفاه حال تماشاگران حاضر در بازی‌های المپیک ، وسایل نقلیه پرنده برقی را آزمایش خواهد کرد. برگزارکنندگان به طور آزمایشی قصد دارند در طول بازی‌ها «تاکسی‌های پرنده» را مورد استفاده قرار دهند و هواداران و تماشاگران تیم ها برای اینکه در ترافیک نمانند از این وسایل استفاده کنند. 

انتهای پیام/

 

کدخبر: 782638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟