اکبری: استقلال 3 بازیکن نیاز دارد/ فصل را بدون باخت به پایان می‌رسانیم

یدالله اکبری در گفت و گو با رکنا، در خصوص تونل افتخار بازیکنان آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: می‌توانم  بگویم این موضوع یک مساله قابل ستایش از طرف کادرفنی و همچنین خود بازیکنان آلومینیوم است. خودم موافق این کار هستم و یک حرکت زیبا بود که از طرف تیم میهمان برای تیم قهرمان لیگ صورت گرفت. 

آلومینیوم

وی در مورد اینکه بازی از لحاظ کمی و کیفی چگونه بود، گفت: بازی بدی نبود بالاخره تیمی که از شروع لیگ تا الان شکستی نداشته نشان از این دارد که تیمی قدرتمندی است. روز گذشته هم وقتی نباخت اتفاق خوبی است و امیدوارم در این 2 بازی هم بدون شکست پشت سر بگذارد تا لیگ را بدون شکست به پایان برساند. اگر بتواند این کار را انجام دهد می توان گفت کاری کرده کارستان. 

پیشکسوت استقلال راجع به عملکرد آلومینیوم گفت: عملکرد بازیکنان تیم آلومینیوم هم خیلی خوب بود و نمایش خوبی ارائه دادند و نشان دادند که تیم قابل احترام و خوبی هستند. 

اکبری در مورد اینکه عملکرد بازیکنان خط هافبک استقلال را چگونه دید، اینطور پاسخ داد: امسال عملکرد بازیکنان خط هافبک استقلال عالی بود. اگر چه در اوایل رو فرم نبودند اما به تدریج بهتر و هماهنگ تر شدند. آنها نشان دادند بازیکنان بزرگی هستند.

وی درباره  اینکه استقلال در چه پست هایی نیاز به ترمیم دارد، اظهار داشت: به نظرم استقلال نیاز به یک مهاجم 6دانگ دارد. همچنین یک هافبک بازیکن ساز و یک دفاع خوب و در کنار آن هم باید استخوان‌بندی فعلی تیم حفظ شود. با جذب چند خوب شرایط تیم خیلی بهتر از این هم خواهد شد. خوشبختانه شرایط کنونی تیم عالی است و سال دیگه هم باید در آسیا حضور پیدا کنند نیاز است چند مهره خوب بیایند تا در آنجا هم خوب نتیجه بگیرند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص اتفاقات ناخوشایند تبریز بین پرسپولیس و تراکتور چه نظری دارد، گفت: چون چیزی ندیده ام نمی توانم حرفی بزنم اما بهتر است مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند تا دیگر از این دست اتفاقات رخ ندهد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 782431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟