شریفات: قهرمانی حق واقعی استقلال بود/ ضدحمله‌های خوبی داشتیم

به گزارش رکنا، تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 21:15 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

اسماعیل شریفات در پایان این دیدار اظهار داشت: به نظرم استقلال حقش قهرمانی بود. استقلال از روز اول دیسیپلین خوبی داشت. مدیریت، کادرفنی و بازیکنان همه بدنبال یک هدف بودند و حقشان قهرمانی در این فصل بود. سال های قبل اگر تعصبی حرف نزنیم، واقعا حق پرسپولیس قهرمانی بود، چون واقعا نظم خاصی داشتند اما امسال حق پرسپولیس نبود که قهرمان شود و نباید حرفی در مورد قهرمانی بزنند. واقعیت را باید بگویم، حق استقلال در این فصل قهرمانی بود و این قهرمانی مبارک تیم استقلال و هوادارانشان.

وی در مورد تونل قهرمانی گفت: نظر کادر فنی بود و آنها صلاح دیدند که چنین کاری را انجام دهند. به نظرم یک کار فرهنگی است و ما تابع باشگاه هستیم.

رامین سلیمان زاده در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی، بازی خوبی بود. فکر می کنم بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول ما خیلی خوب بازی کردیم. البته نیمه دوم استقلال خیلی به ما فشار آورد. دقایق زیادی از بازی استقلال حاکم بازی بود. بالاخره ما می دانیم سبک بازی استقلال چطور است. ما دفاع خوبی داشتیم و ضد حمله های خوبی هم داشتیم. ما در ضد حمله دو فرصت داشتیم.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر ما دفاع خوبی داشتیم، سازمان دفاعی تیم مای خوب شده و متمرکز بازی می کنند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم وفصل خوبی را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 782312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟