حسینی: بازی را خوب مدیریت نکردیم

به گزارش رکنا، مجتبی حسینی پس از شکست پیکان مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: بازی بدی نبود. در نیمه اول تیم ما یک مقدار سنگین بود و توپ و میدان را به حریف دادیم. نیمه دوم کار را بهتر شروع کردیم و به گل مساوی رسیدیم، اما به دلیل کم تجربگی و جوان بودن بازیکنان گل دوم را خوردیم. فشردگی مسابقات تیم ما را اذیت می‌کند. تمام تلاش مان را می‌کنیم در دو بازی آینده به پیروزی برسیم و فصل را به خوبی تمام کنیم.

وی ادامه داد: گل اولی که خوردیم دقیقه 45 بود و گل دوم هم در وقت‌های اضافه. این نشان می‌دهد که بچه‌های ما نتوانستند خوب مدیریت کنند و در غیر اینصورت مسابقه‌ای نبود که ما ببازیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه نکونام از عملکرد داور  راضی بود و  نظر شما چیست، گفت: نکونام تیمش برده و از داور راضی است. زیاد دوست ندارم داوری را آنالیز کنم و وقتی هم می‌بازید اگر بخواهید در مورد داوری صحبت کنید، بهانه‌تراشی می‌شود. 

حسینی در پایان گفت: یاران تعویضی فولاد را ببینید، خلعتبری آمد و با یک پاس فوق‌العاده در ثانیه‌های پایانی گره بازی را باز کرد. با این شرایط مجبوریم این هزینه سازندگی را بدهیم و نا امید نیستیم. به این بچه‌ها ایمان داریم و امیدوارم در 2 بازی آینده شرایط را تغییر دهیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 782277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟