والیبال بدون داورزنی زمین می‌خورد/ حضور ستاره‌ها در تهران غنیمت است

به گزارش رکنا، رقابتهای والیبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور 2 تیم از ایران و چند تیم خارجی درحال پی گیری است. در همین خصوص مصطفی کارخانه سرمربی اسبق تیم ملی جوانان به‌ خبرنگار ما گفت: از حیث کمی این رقابت‌ها دچار اشکال است و عدم حضور نمایندگان چین و کره جنوبی که فکر می کنم به دلیل کرونا بوده است هم مزید برعلت شد تا از لحاظ کمی مسابقات خیلی خوب نباشد. اما از لحاظ کیفی و حضور بازیکنان بزرگی چون موزرسکی ، انگاپت، روبرت لندی سیمون ونبر عبدالعزیز باعث شده سطح رقابتها بالا رفته و واقعا به والیبال ایران کمک خواهد کرد. ما بایدخیلی به خود افتخار کنیم که بازیکنان بزرگ دنیا هم می توانند به ایران بیایند.

کارخانه افزود: من به شخصه از روز اول در سالن محل برگزاری بازیها بودم و شوق فراوانی را در چشمان بازیکنان پیکان وشهداب به دلیل قرار گرفتن کنار بازیکنان بزرگ دنیا دیدم و برای اولین بار است که این تعداد از بازیکنان بزرگ والیبال دنیا در جام باشگاههای آسیا حاضر هستند که به این جمع حتما باید سید  محمد موسوی و سعید معروف را هم اضافه کرد.

پیشکسوت والیبال ایران در خصوص بحث بازنشستگی محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال گفت: اگر بخواهند او را عوض کنند دقیقأ 15 سال عقب می افتیم وتازه باید فردی بیاید که 15 سال بگذرد تا تجربه ایشان را داشته باشد. من معتقدم والیبال بدون داورزنی زمین می خورد و بدون ایشان اصلا معنا ندارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 782216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟