۱۶ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند/ سهراب مرادی خط خورد

به گزارش رکنا، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علی هاشمی، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیرحقوقی، امیر عزیزی، رضا حسن‌پور، علی داودی،  رضا بیرالوند و پیمان جان؛ ۱۶ وزنه‌بردار دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند. این نفرات از سوی محمدحسین برخواه به تیم ملی دعوت شدند.

«محمدحسین برخواه» سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص افراد مدعو به اردوی دوم توضیح داد: علاوه بر مصدومیت یا انصراف چند نفر از وزنه برداران خوب کشورمان، مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه فرصت مناسبی برای نمایش توانایی و شایستگی وزنه‌برداران جوانتر خواهد بود بنابراین بعد از این مسابقات، ترکیب مدعوین به اردو مورد ارزیابی قرار گرفته و ممکن است افراد جدید یا قبلی با توجه به آمادگی و عملکردشان مجددا دعوت شوند.

برخواه این را همگفت: آیت شریفی به دلیل مصدومیت، سهراب مرادی به دلیل عدم حضور در اردوی نخست و مصدومیت، رضا دهدار به دلیل انصراف از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و علیرضا معینی به دلیل حضور در ترکیب تیم جوانان، در لیست مدعوین قرار ندارند.

وی در خصوص کیانوش رستمی نیز توضیح داد که از ظرفیت این وزنه‌بردار باتجربه ملی‌پوش نیز برای مسابقات جهانی در کلمبیا استفاده خواهد شد. 

این اردو برای حضور قدرتمند وزنه‌برداری ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 782089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟