صالحی: امید بالایی به کسب در مسابقات جهانی مدال دارم/ حمایت‌ها انگیزه ما را برای موفقیت بیشتر کرده

فرید صالحی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط خودش برای حضور در مسابقات پرس سینه قهرمانی جهان اظهار کرد: خداراشکر با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی توانستم نظر مساعد مسئولان فدراسیون پرورش اندام و همچنین کادرفنی تیم ملی پرس سینه را جلب و به اردوی تیم ملی دعوت شوم و در اردوهایی هم که برگزار شد، با نظر کمیته فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان قزاقستان انتخاب شدم. با توجه به وضعیت خوبی که دارم امیدوارم بتوانم کسب سکو و مدال خوبی برای کشور عزیزم داشته باشم. مسابقات جهانی است و قطعأ جو سنگینی دارد. امیدوارم سکوی خوبی بیاورم و دل مردم را شاد کنیم. 

وی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده متوجه شدم بهترین نفرات در وزن من حضور دارند و همین مساله کار من را سخت می‌کند اما باز هم تمام تلاش و هدف ما این است تا بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشیم. آمادگی‌ام خوشبختانه در فرم خوبی قرار دارد و برنامه‌ریزی ما این است تا در روز مسابقه به آمادگی صددرصدی برسیم تا بتوانم رکوردهای عالی از خودم به ثبت برسانم.

عضو تیم ملی پرس سینه درباره اینکه آیا از رقبا شناختی دارد یا خیر، گفت: بله از رقبا طبق آنالیزی که مربیان داشته‌اند شناخت خوبی در این مدت پیدا کرده‌ام. در وزنی که من حضور دارم قهرمانان صاحب عنوانی شرکت خواهند کرد که ان‌شاءالله به امید خدا بتوانم کسب مدال برای کشورم داشته باشم.

صالحی در مورد اینکه حمایت‌ها در این مدت چگونه بوده است، اینطور پاسخ داد: جا دارد از ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جناب نصیرزاده و همچنین رییس انجمن پاورلیفتینگ فرشید سلطانی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که خیلی خوب در این مدت برای ما زحمت کشیدند که بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم و برای ایران افتخارآفرین شویم. ان‌شاءالله با کسب نتایج خوب بتوانم پاسخ خوبی به جواب محبت‌های مسئولان بدهم. تشکر می‌کنم از خانواده‌ام و دوستانم که در این مدت حامی من بودند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 782075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟