مهاجری: بازیکنانم با حداقل ها کار بزرگی کردند

به گزارش رکنا ورزشی، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی فردا مشخص است که یک بازی سخت و نفس‌گیر و پرتلاطم مقابل تیم شایسته گل‌گهر است که امتحان خود را در رقابت‌ها پس دادند.

وی افزود: فوتبالی که در راس آن قلعه‌نوعی قرار دارد قطعاً فوتبالی است که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند و ما هم به هر دلیل فردا محکوم به نتیجه گرفتن هستیم و باید تمام تلاش خودمان را داشته باشیم و خدا را شکر از از چهار بازی گذشته که در نفت مسجد سلیمان شروع کردیم در چهار بازی گذشته تا الان توانستیم اعتماد به نفس را به بچه‌ها برگردانیم شاید یک تیم به لحاظ روحی و روانی با کمک عوامل و مدیریت باشگاه بهتر شده و مهم از همه خود بچه‌ها هستند که جا دارد از همه بچه‌ها تشکر کنم که با حداقل‌ها دارند کار بزرگی را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: خدا را کشر فوتبال باکیفیتی شده، آمار قابل دفاعی است هم خلق موقعیت روی دروازه حریف و از این طرف ندادن موقعیت به تیم مقابل، یک مقدار انشاءالله فردا اگر بچه‌ها بتوانند تمرکز بهتری روی ضربات آخر داشته باشند بتوانند روز سختی را برای تیم شایسته گل‌گهر رقم بزنند و امیدوارم ضمن یک بازی خوب و جوانمردانه نتیجه را بگیریم که جایگاه خودمان را در جدول رده‌بندی تثبیت کنیم.

مهاجری ادامه داد: چیزی که ما را آزاد می‌دهد این است هفته گذشته بود و من متوجه نشدم که چرا مسجد سلیمان را از شرایط میزبانی محروم کردند و تماشاگر اجازه ورود به استادیوم پیدا نکرد، تصمیمات زوج و فرد شده، یک هفته نیست وقتی رقیبمان داخل بازی دارند تماشاگر می‌آید و فردا گفتند تماشاگر می‌آید، بارها گفتم فوتبال با تماشاگر زیبا می‌شود ما در جایی که تماشاگر نیاز داشتیم که استمرار حمله مان را مقابل تیم نساجی حفظ کنیم و خودتان هم دیدید که دو تا توپ ما به تیرک خورد که قطعا اگر حضور تماشاگر بود می‌توانست ما را با صلابت‌تر نگه دارد.

وی اظهار کرد: ولی خدا را شاکرم که در آن شرایط و جو بچه‌های ما آنقدر با تمرکز بازی کردند که توانستند در دقایق آخر به گل برسند و یک امتیاز باارزش دشت بکنیم و فاصله ما با تیم‌های پایین‌تر از خودمان یک امتیاز بیشتر بکنیم.

مهاجری با بیان اینکه فردا علیرضا دغاغله را به دلیل چهارکارته بودن نداریم و دو تا بازیکن ما هم دیروز در اهواز به دلیل فشردگی تمرین‌ها نداریم، گفت: برای خودم جای سوال است اگر لیگ چند روز دیرتر تمام می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد که ما بیاییم تیم‌ها را به سلاخی ببریم هر چهار تا پنج روز یک بازی در فشار، بیایید آمارهای مصدوم‌های تیم‌ها را بالا ببرید اگر از اول به این شکل باشد اشکالی ندارد و اینکه هفت هشت هفته آخر هر پنج روز باید یک بازی انجام شود مخصوصا تیم‌هایی مثل ما که شرایط تردد سخت است باید از مسجد سلیمان به اهواز بیایید و قطعا اینها به تیم فشار می‌آورد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: قانون‌گذار مسئول حفظ سلامت بازیکن است، خاطره تلخ من از مس کرمان و بازی با خوشه طلایی که زمین قبل از بازی اصلا شرایط خوبی نداشت و من گفتم بازی نکنیم به نفع ما است و در آن بازی یکی از بهترین بازیکنان را از دست دادیم و تا الان هم نتوانسته به بازی برگردد، نه بیمه درستی داریم، بازیکنانی که مصدوم شدند بعد از مصدومیت حتی پول عملشان را نمی‌دهند، بیمه ورزشی بماند، بیمه و مالیات می‌دهیم ولی هیچ خروجی برای ورزشکار ندارد و امیدواریم مسائل حرفه‌ای باشد و اگر چیزی کسر می‌شود آخرش با آن پرداخت‌ها بازیکنان به غیر از پنج تا 10 درصد بقیه سخت زندگی می‌کنند و با هزار آسیب دیدگی فوتبال را کنار می‌گذارند بدون اینکه برایشان عایدی داشته باشد و باید حداقل در رفاه نسبی باشد.

وی خاطرنشان کرد: بحران را ما چهار هفته قبل داشتیم و خدا را شکر با امتیازهایی که گرفتیم و از ردیف پانزدهم خودمان را بالا بیاوریم یک حاشیه امنیتی برای خودمان به وجود آوردیم ولی اینجوری که ما جلو می‌رویم بچه‌ها تمام وجودشان را گذاشتند که نفت را در لیگ برتر حفظ کنند. فوتبال است و الان تعهد دارم به نفت مسجد سلیمان و همه تلاش می‌کنند. مشکلات به لحاظ ساختار زیاد است و یک شبه هم حل نمی‌شود و نیاز  به یک نگاه خوب دارد.

 

کدخبر: 782003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟