حسینی: خروج بازیکنان سطح بالا روی کیفیت لیگ تاثیرگذاشته است/ طلسم دستگردی را می‌شکنیم

به گزارش رکنا، مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از بازی پیکان مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ، گفت: فکر می‌کنم با یکی از با ثبات ترین تیم های چند سال اخیر بازی داریم. بازیکنان و کادرفنی این تیم ثبات خوبی داشته است. ما تمام تلاش مان را می‌کنیم در سه بازی باقیمانده همه امتیازها را بگیریم و در کنار آن بازیکنانی که کمتر فرصت داشته‌اند، بازی کنند.

 وی در مورد اینکه چقدر به حفظ رتبه هفتم امیدوارید، گفت: بستگی دارد چه اتفاقاتی در لیگ می‌افتد اما از بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند هم بیشتر استفاده خواهیم کرد تا برای فصل آینده شرایط آنها را بسنجیم و اینکه چه انتخاب هایی باید داشته باشیم.

 سرمربی پیکان در مورد اینکه فصل آینده هم در باشگاه خواهید بود و جلسه ای با هیات مدیره باشگاه داشتید، عنوان کرد: در رابطه با بازی‌ها و نتایج  سوالاتی بود و همین طور بحث کادرفنی، ولی تصمیم گیری نهایی نشده و باید سه بازی باقیمانده را انجام بدهیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

حسینی درمورد اینکه تیم شما به هیچ عنوان در بازی های خانگی پیروز نشده گفت: یک بازی خانگی را در کرج بردیم اما در ورزشگاه دستگردی هنوز برد نداشته ایم. فردا هم بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام خواهند داد ولی فولاد هم تیم قدرتمندی است. حریف سختکوش و با برنامه‌ای داریم و بازی پایاپایی خواهد بود.

وی در مورد اینکه ارزیابی‌اش از لیگ برتر بیست و یکم چگونه است، گفت: بازی‌های سختی و نزدیکی بود، تیم‌ها برای هر مسابقه می‌جنگیدند اما باید قبول کنیم خیلی از بازیکنان هجومی لیگ ما به کشورهای حوزه خلیج فارس، اروپا و.. رفته اند.

سرمربی پیکان ادامه داد: به هرشکل خروج این بازیکنان در کیفیت لیگ و گلزنی تاثیرگذار است. باید قبول کنیم رفتن این بازیکنان باعث شده که روی کیفیت خط حمله و هجومی لیگ تاثیر داشته است. در بهترین لیگ‌های دنیا با وجود فوتبال پیشرفته شان هم بازیکنان هجومی از دیگر کشورها جذب می‌کنند، اما با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان و قوانینی که داریم بنیه ای برای جذب بازیکن خوب خارجی نداریم، به جز معدود تیم هایی که می‌توانند یار بگیرند.

انتهای پیام/

کدخبر: 781883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟