فتاحی: فدراسیون امکانات خوبی برای ما ندارد/ می‌خواهم دوباره به اوج برگردم

علی اصغر فتاحی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط اخیر خود اظهار کرد: الان چند وقتی است مسابقه‌ای نداده‌ایم اما با تمریناتی که پشت سر گذاشته‌ام تقریبأ آماده هستم. به نظرم برگزاری مسابقه رکوردگیری اتفاق خوبی است تا در حقانیت تیراندازان‌ تضعیفی صورت‌ نگیرد و هر کسی که لیاقت دارد به تیم‌ملی دعوت شود. ان شاءالله بتوانم‌ رکورد خوبی داشته باشم و دوباره به دوران‌اوج‌ خودم برگردم.

وی در خصوص اینکه نظرش درباره تعویق بازی‌های پاراآسیایی چیست، گفت: تعویق بازی‌های پاراآسیایی اتفاق بدی است زیرا ورزشکار منتظر شروع بازی‌ها است تا بتواند یک‌ نتیجه عالی به دست بیاورد. من حدود یک سال بود برای درخشش در هانگژو تمرینات مستمر داشتم و برنامه‌ریزی مناسبی کرده بودم اما هنگامی که به شما می‌گویند مسابقات به تعویق افتاده یک حس ناراحتی و بی انگیزگی در شما ایجاد می‌شود. البته ما رقابت‌های کسب سهمیه در پیش داریم و این بی انگیزگی باعث می‌شود تا ناخود آگاه شرایط به خوبی در رقابت‌های کسب سهمیه پیش نرود. تعویق یک ساله بازی‌های پارالمپیک حس انگیزه را در میان ما از بین‌برد.

عضو تیم ملی پاراتیراندازی درباره اینکه حمایت چگونه است، گفت: به نظرم مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین باید توجه بیشتر به ورزشکاران پارالمپیک داشته باشند. موضوعی که خیلی رعایت نمی‌شود اینکه فدراسیون تیراندازی با کمان برای جانبازان امکانات خوبی ندارد و این شرایط برای ما خیلی اذیت‌کننده است و باید به طور مساوات همه چیز بین ما و ورزشکاران سالم علی‌الخصوص، بحث پاداش‌ها و امکانات عادلانه تقسیم شود. بالاخره هر چه نباشد همه ما برای اعتلای پرچم ایران تلاش می‌کنیم و خیلی جالب نیست ما در جای نامناسب تمرین کنیم‌ اما ورزشکاران سالم در بهترین شرایط تمرینی باشند، آیا ما خارجی و آنها ایرانی هستند که مسئولان بین ما تبعیض قائل می‌شوند؟ 

انتهای پیام/

کدخبر: 781712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟