جام حذفی آبی خواهد شد یا قرمز؟/ نبرد دوباره کلوپ با توخل

به گزارش رکنا، امشب و در یک شب و روز کاملا فوتبالی تیمهای لیورپول و چلسی برگزار کننده دیدار نهایی جام حذفی انگلستان خواهند بود.

شاگردان یورگن کلوپ در حالی به مصاف آبی پوشان لندنی خواهند رفت که حالا و بعد از فتح جام اتحادیه و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در اندیشه کسب سه گانه در فصل جاری هستند.آنها البته که هنوز از لیگ برتر ناامید نشده و شاید تنها معجزه بتواند این مهم را برای لیورپول محقق کند.

یورگن کلوپ که هفته قبل قرارداد خود با قرمزهای انفیلد را تا سال 2026 تمدید کرده قصد دارد بهترین سال را برای لیورپول رقم زده واین تیم را بار دیگر و بعد ازسال 2005 قهرمان قدیمی ترمی جام فوتبالی دنیا کند.

157008584

از طرف دیگر شاگردان توماس توخل و آبی های لندن هم بعد از ناکامی در فتح لیگ برتر وجام اتحادیه و همچنین حذف از لیگ قهرمانان در پی فتح این جام  و به نوعی انتقام از همتای خود از بندر لیورپول هستند.این تیم که امسال با مسائل به وجود آمده در سطح مدیریتی خود دچار چالش عجیبی شد و به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نتوانست از اعتبار فوتبالی خود در فصل جاری دفاع کند، سخت به دنبال بالای سر بردن جام در ومبلی است و گزینه دیگری این تیم را سیراب نمی کند.

شیرهای لندن که در بازی نهایی جام اتحادیه به خوبی توسط  کلاغ‌های لیورپول رام شدند، اگر اندکی در بازی امشب غفلت کنند به سختی مجازات شده و یال و کوپالی از آنها باقی نمی ماند.

خط حمله توفانی تیم کلوپ با زدن 89 گل در فصل جاری لیگ برتر به این تیم در راه فتحی دوباره کمک خواهد کرد و از آن طرف چلسی هم با خوردن 31 گل یکی از خطوط دفاعی مطرح در سال جاری بوده وتقابل این دو از این حیث جذاب خواهد بود.

1645992125-lv

در تاریخ مصاف های دو تیم تاکنون191 مقابل هم صف آرایی کرده اند که سهم لیورپول 83 برد، سهم چلسی 65 پیروزی و 43 بازی دو تیم هم به تساوی رسیده است.

قضاوت این بازی مهم برعهده کریک پاوسون داور 43 ساله وسرشناس انگلیسی است. ضمن اینکه بازی دو تیم راس ساعت 20:15 در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 780310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟