ال‌کلاسیکوی ایران حساس‌تر از همیشه/ رسیدن به صدر یا جنگ نایب قهرمانی؟

به گزارش رکنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان می‌تواند تکلیف قهرمان و حتی نایب قهرمان این فصل فوتبال ایران را مشخص کند.

الکلاسیکو ی ایران همانند بازی رفت در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود تا دیگر شاهد درگیری هواداران دو تیم نباشیم.

وضعیت حساس شاگردان گل‌محمدی و نویدکیا در جدول بر حساسیت این بازی اضافه می‌کند و بسیاری از کارشناسان معتقدند مساوی در این دیدار به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد.

پرسپولیس که برای نگه داشتن اندک امیدهای قهرمانی نیاز به برد دارد، در این دیدار به احتمال فراوان با تغییر سیستم وارد زمین می‌شود.

گل‌محمدی در این دیدار امید عالیشاه را جانشین حامد پاکدل می کند تا خلاقیت پرسپولیس اطراف محوطه جریمه بالا برود و علی شجاعی هم جانشین سعید آقایی در جناح چپ خواهد بود.

همچنین کمال کامیابی‌نیا احتمالا به جای اسدی در میانه میدان قرار میگیرد تا در جنگ‌های وسط زمین به کمک تیمش بیاید و از سوی دیگر جلوی خلاقیت سروش رفیعی را بگیرد.

قطعا این بازی علاوه بر جنگ خارج زمین، یک جنگ بزرگ در میانه میدان دارد که هافبک‌های دو تیم نقش اساسی در آن ایفا می‌کنند.

2

از طرفی دیگر سپاهان در نبود شهریار مغانلو روی توپ‌های هوایی در فاز هجومی مشکل خواهد داشت .

قطعا شهباززاده در خط حمله جانشین شهریار است و 3 بازیکن هم در پست سر او، در هنگام حمله به تیم سپاهان کمک می کنند.

نکته مهم در این بازی اینجاست که پیشبینی می‌شود دانیال اسماعیلی‌فر فرصت کمتری برای نفود داشته باشد تا بتواند جلوی حرکات ترکیبی ترابی و شجاعی را بگیرد.

با تمام این اوصاف احتمالا یک بازی سراسر تاکتیکی و احتمالا پربرخورد را شاهد خواهیم بود که می تواند یکی از جذابترین تقابل های پرسپولیس و سپاهان لقب بگیرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 780292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟