نویدکیا: از پیروزی استقلال باخبر بودیم/ پرسپولیس بدون تمرکز بود

به گزارش رکنا، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، گفت: پرسپولیس با دو مهاجم سعی می‌کرد دفاع‌های ما را تحت فشار بگذارد اما از فضا‌های پشت مهاجمان‌شان خوب استفاده کردیم. با ریسک بالایی بازی کردیم چون از نیتجه بازی استقلال خبر دار شده بودیم. بازی سازی کردیم و پاس های ریسکی هم دادیم.

وی ادامه داد: در فشارهایی که پرسپولیس می آورد از فضاها به خوبی استفاده کردیم و به گل هم رسیدیم.در نیمه دوم در بهترین زمان ممکن به گل دوم رسیدیم. بعد از گل دوم حریف فضاهای زیادی به ما داد و باید گل‌های بعدی را هم می زدیم که خیال خودمان را راحت کنیم اما از موقعیت‌ها استفاد نکردیم.

نویدکیا افزود: پرسپولیس با تعویض هایی که انجام داد بازی ریسکی زیادی انجام داد و به گل هم رسید اما در ضد حمله به ما فضاهای ایده آلی دادند. آنها با ریسک بالا و بی تمرکز بازی کردند. باید از موقعیت‌های گلی که داشتیم بهتر استفاده می‌کردیم . برد خوبی بود و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. بازیکنان ما با وجود اختلاف 5 امتیازی و امید کمی که داشتند با تمام وجود بازی کردند. تنها نکته منفی این مسابقه نبود تماشاگران بود. حیف است که پرسپولیس وسپاهان که همیشه جذاب است بدون تماشاگر برگزار شود.

سرمربی سپاهان با اشاره به میزبانی خوب گل گهر گفت: وظیفه خودم می‌دانم که از میزبانی خوب گل گهر و نیروی انتظامی و مسئولان استانی و شهرستان سیرجان تشکر کنم. واقعا به ما کمک کردند تا با آرامش کار کنیم. و وظیفه خودم می‌دانستم که از آنها تشکر کنم. همه چیز عالی بود.

نوید کیا در مورد داوری مسابقه گفت: هیچ وقت در مورد داوری حرف نمی زنم کارشناسان باید در این مورد صحبت کنند و اینکه کدام تیم از داوری ضرر کرده و کدام تیم سود برده است. همیشه دوست داشتم در مورد مسایل فنی صحبت کنم. شاید در حین بازی دستی بلند کنم و بگویم پنالتی رخ داد اما دوست ندارم بیایم اینجا درموردش صحبت کنم و خیلی به این موضوع اعتقادی ندارم.

 

کدخبر: 780236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟