جرارد رومرو: دی‌یانگ نخستین خرید تابستانی تن‌هاگ

به گزارش رکنا، طبق گزارشی جدید، فرنکی دی‌یونگ قرار است در پنجره نقل و انتقالات آتی تبدیل به اولین خرید اریک تن‌هاگ در منچستریونایتد شود. 

جرارد رومرو، گزارشگر بارسلونا ، چهارشنبه شب احتمال انتقال دی یونگ به یونایتد را مطرح کرد. در همین زمینه روزنامه‌نگار اسپانیایی اشاره کرد که احتمال زیادی وجود دارد که یونایتد این هافبک را در تابستان امسال به خدمت بگیرد. البته این هافبک هلندی روز پنجشنبه بیشتر به منچسترسیتی و بایرن مونیخ لینک شده است، با این حال موضع رومرو بدون تغییر باقی مانده است.

این گزارشگر اسپانیایی ادامه داد: هیچ کاری انجام نشده یا توافقی صورت نگرفته است، اما مذاکرات با منچستریونایتد به‌عنوان محبوبیت به دلیل اریک تن‌هاگ آغاز می‌شود و این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد، بنابراین آنها رقیب مستقیم بارسلونا نیستند.

رومرو سپس اظهار داشت که جان مورتوچ ماه‌هاست که با بارسا در مورد این انتقال صحبت می‌کند.

به نظر می‌رسد رومرو ادعاهای بسیار جسورانه‌ای در مورد این انتقال دارد، اما زمان نشان خواهد داد که آیا هواداران یونایتد فصل آینده دی‌یونگ را در اولدترافورد خواهند دید یا خیر.

البته آن چیزی که مشخص است اینکه بارسا او را 75 میلیون یورو خریداری کرده ولی قصد ندارد او را با قیمتی زیر 100 میلیون یورو بفروشد. چه با متغییر و چه بدون آن قیمت دی‌یونگ زیر 100 میلیون یورو نمی‌رود.

انتهای پیام/

کدخبر: 779758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟