2 ستاره والیبال دنیا در تهران/ تلاش شهداب و پیکان برای قهرمانی

به گزارش رکنا ، رقابت‌ های جام باشگاه های آسیا از روز شنبه در تهران آغاز می شود؛ مسابقاتی که جذاب تر از هر سال خواهد بود چرا که دو تیم ایرانی پیکان تهران و شهداب یزد به شکل ویژه ای خود را برای حضور قدرتمند در آن آماده کرده اند و به نظر هم می رسد که جنگ قهرمانی بین همین دو تیم خواهد بود.

تیم پیکان چهار ستاره سرشناس جهانی را به خدمت گرفته است. دو والیبالیست ایرانی یعنی سعید معروف و سید محمد موسوی که سال ها در عرصه ملی برای ایران خوش درخشیدند. همچنین دو ابر ستاره دنیای توپ و تور یعنی اروین انگاپت فرانسوی و نمیر عبدالعزیز هلندی که با توجه به توافق پیکان و مودنا به عضویت تیم تهرانی درآمدند.

در همین راستا دو ستاره خارجی باشگاه پیکان ساعاتی پیش به تهران رسیدند. اروین انگاپت و نمیر عبدالعزیز که بر اساس توافق پیکان با باشگاه مودنای ایتالیا برای جام باشگاه های آسیا به خدمت گرفته شدند، امروز از طریق فرودگاه امام خمینی به تهران آمدند. انگاپت و نمیر در اولین فرصت در تمرینات تیم پیمان اکبری حضور خواهند یافت تا برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا آماده شوند.

انگاپت در واکنش به حضور در ایران گفت: "بسیار ممنونم و خیلی خوشحالم که برای اولین بار به ایران آمدیم. همچنین بی صبرانه منتظر آغاز مسابقات هستم."

نمیر عبدالعزیز دیگر ستاره پیکان نیز گفت: "از آمدن به ایران خیلی خوشحال هستم. بی‌صبرانه منتظر آغاز تورنمنت و دیدن تماشاگران تیم پیکان در استادیوم هستم پس به زودی شما را خواهیم دید."

انتهای پیام/

کدخبر: 779644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟