آنها را به خدا واگذار کردم/ برای هدایت پرسپولیس صحبت نشده است

به گزارش رکنا، بازی دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر  هنوز در تیررس رسانه ها قرار دارد و حواشی دست از سر آن بر نمی دارد. مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در گفتگویی اختصاصی با رکنا درباره این بازی گفت: من تمامی آنهایی را که بر علیه من و درباره تبانی حرف زدند را به خدا واگذار کرده و نمی بخشم.

وی ادامه داد: بازی خوب شروع شد و در نیمه اول تیم برتر میدان ما بودیم و در نیمه دوم این پرسپولیس بود که سوار بازی شد و موفق به زدن گل تساوی هم شد.ما می توانستیم برنده بازی هم باشیم که این اتفاق نیفتاد.

تارتار درمورد بازی روز شنبه  تیمش مقابل تراکتور گفت : بازی مهمی در پیش داریم و برای ما فوق العاده حساس  است .سرمربی سبز پوشان اصفهانی درباره تمدید قرار داد با این تیم افزود: هنوز با مدیران ذوب آهن  صحبتی نکرده ام و تا پایان فصل در این تیم هستم.

مهدی تارتار همچنین درباره شایعات رفتن وی به پرسپولیس برای هدایت این تیم در فصل آینده گفت: من با یحیی دوست صمیمی هستم و تمام این حرفها شایعه است.

سرمربی ذوب آهن در خصوص برنامه هفته های پایانی اظهار داشت: برنامه و قانون رقابتها مشخص است و طبیعتأ برگزاری همزمان بازیهای هفته های پایانی برای تمامی تیم ها مهم است.

انتهای پیام/

کدخبر: 779338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟