یوسفی: عملکردم در یونان بد نبود/ حس خوبی از شکستن رکورد جهان دارم

علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه سطح مسابقات وزنه‌ برداری جوانان جهان در دسته فوق سنگین چطور بود، اظهار کرد: سطح فنی مسابقات خوب بود اگر چه در دسته فوق سنگین که من حضور داشتم؛ کیفیت رقابت‌ها نسبت به ادوار گذشته با افت محسوسی مواجه شده بود اما باز هم رقابت داشتیم. رقابت وزنه‌بردار ازبکستانی در حرکت یک‌ضرب با من نزدیک بود. اما در حرکت دوضرب با فاصله خوبی که از لحاظ رکوردی ایجاد شد، کار را یکسره کردم.

وی در خصوص اینکه در دوضرب چه شد وزنه 239 کیلوگرم را از دست داد، گفت: پیش از حضور در مسابقات تمرینات زیادی نداشتیم و چون وزنه در دستم سنگینی کرد و ذهنم هم برای این وزنه خیلی آماده نبود وزنه را رها کردم. البته امکان داشت با رفتن زیر این وزنه دچار آسیب دیدگی شوم به همین دلیل آن را رها کردم. البته خیلی خوشحالم مزد زحماتم را گرفتم و در حرکت پایانی خودم موفق به این شدم تا رکورد جوانان جهان را بشکنم.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جوانان جهان درباره اینکه چقدر از عملکردش راضی است، گفت: از نتیجه به دست آمده خیلی خوشحالم اما واقعیت امر این است که از لحاظ ثبت رکوردها چندان از این اتفاق راضی نیستم. اما بد هم عمل نکردم. خداراشکر که توانستم پاسخ اعتماد مسئولان را با کسب 3 مدال طلا بدهم و دل مردم کشورم را شاد کنم. در ابتدا سخت بود قرار گرفتن زیر وزنه 239 کیلوگرم اما پس از آن حس خوبی داشتم از اینکه توانستم رکوردشکنی کنم.

یوسفی در خصوص برنامه‌های آینده خود گفت: پس از لغو بازیهای آسیایی هانگژو ، اکنون تمام برنامه و هدف ما معطوف به این شده تا در رقابت‌های جوانان آسیا و همچنین کشورهای اسلامی بتوانم مانند همیشه بهترین نتایج را برای کشور عزیزم به دست بیاورم. من سرباز وطن هستم و از اینکه می‌توانم در هر مسابقه‌ای برای کشورم افتخارآفرین شوم خوشحالم. 

وی در پایان با تشکر از مسئولان و همچنین مربی خود علی‌حسینی گفت: در ابتدا در تمرینات در یک‌ضرب رکورد من 150 و در دوضرب هم رکوردم 190 کیلوگرم بود اما با توجه به تمرینات و کمک‌های آقا سعید توانستم افزایش رکورد داشته باشم. در این مدت مسئولان فدراسیون، همچنین مربی عزیزم زحمات زیادی برای من کشیدند تا بتوانم به جایی که تعلق دارم برسم. همچنین کمال تشکر و قدردانی را از خانواده‌ام دارم که مانند همیشه در شرایط سخت به من دلگرمی می‌دادند. این مدالم را به مردم عزیز کشورم تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 779295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟