تکرار یک اشتباه بزرگ از یحیی

به گزارش رکنا، پرسپولیس دوشنبه شب با تساوی یک یک مقابل ذوب‌آهن متوقف شد تا باتوجه به پیروزی استقلال مقابل پدیده مشهد، شانس قهرمانی‌اش به حداقل رسیده باشد. در این میان اما اشتباه دیگر از «یحیی گل‌محمدی» در تعویض و عدم بررسی میزان آمادگی بازیکنانش باعث شد تا یک اشتباه برای دومین بار در طول فصل تکرار شود!

اجازه بدهید یک گریزی به بازی سوپرجام همین فصل 21 بزنیم که فولاد خوزستان در ورزشگاه خانگی گل‌گهر موفق شد از سد پرسپولیس عبور کند اما امید عالیشاه را به مدت تقریبا 2 ماه از دست داد! ماجرا از این قرار بود که بعد دز ۱۰ نفره شدن پرسپولیس؛ «گل‌محمدی» «امید عالیشاه» مصدوم را به زمین فرستاد تا دقایقی به تیمش کمک کند اما همین عدم آگاهی از شرایط بازیکن تیم باعث تشدید مصدومیت امید شد تا این بازیکن در حساس‌ترین مقطع فصل ۲ماه از میادین به دور باشد! 

حالا در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن نیز سرمربی سرخ‌پوشان همین اشتباه را تکرار کرد و بعد از مصدومیت «سعید آقایی»، «وحید امیری» را به زمین فرستاد که مدت‌ها بود بخاطر مصدومیت از میادین دور بود. تصاویر تلویزیونی نیز نشان داد که وحید بدون گرم کردن بلافاصله از روی نیمکت بلند شد و به زمین رفت و دقایقی بعد از حضورش در زمین مصدوم شد و حالا خبر رسیده با عمل جراحی که روی کمر خود باید انجام دهد شاید جام جهانی را نیز از دست بدهد! 

مساله‌ای که تایید شده این است که امیری قطعا تا پایان فصل در کنار پرسپولیس نخواهد بود و گل‌محمدی به دلیل عدم هماهنگی با پزشک تیم و همینطور بدنساز تیم درواقع یک اشتباه را دوبار تکرار کرد!

انتهای پیام/

کدخبر: 779260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟