درخشان: هنوز روزنه امیدی برای قهرمانی وجود دارد/ خط حمله پرسپولیس ضعیف عمل می‌کند

حمید درخشان در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص شانس قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: هنوز یک روزنه امیدی برای قهرمانی وجود دارد اما کار سخت است. متاسفانه 2 امتیاز حساسی از دست رفت و کار برای رسیدن به ششمین جام متوالی دشوار شد اما چیزی تمام نشده است.

وی درباره بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن افزود: پرسپولیس زمان بدی گل خورد و تا خودش را پیدا کند زمان زیادی را از دست داد. شاگردان گل‌محمدی تلاش کردند به گل برسند اما متاسفانه خط حمله موقعیت زیاد از دست می‌دهد و انصافا دوندگی ذوبی ها هم قابل ستایش بود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مهاجمان پرسپولیس در مجموع این همه بازی چند گل به ثمر رساندند؟ زدن 12 یا 13 گل از طرف سه مهاجم خیلی کم است و تیم در این پست نیاز به تقویت دارد. بی‌ترید یکی از دلایل جا ماندن پرسپولیس از کورس قهرمانی همین فرصت سوزی‌ها است.

وی درباره تعویض‌های عجیب گل‌محمدی گفت: برخی تعویض‌ها باعث می شود بازیکن‌ها در پست غیرتخصصی بازی کنند اما داشته‌های پرسپولیس همین است و نمی‌توان به مربی خرده گرفت. در مجموع تلاش تیم بد نبود و علی شجاعی هم نسبتا تعویضی خوبی بود و خط هافبک پرسپولیس بهتر از مدافعان و مهاجمان عمل کرد.

حمید درخشان

درخشان در واکنش به اینکه برخی پیشکسوتان تیم رقیب پیش از بازی از احتمال بازی ضعیف ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس حرف می‌زدند، گفت: اینها حرف‌های غیرفنی است و فوتبال نتیجه‌اش در زمین مشخص می شود و اصلا با اینگونه اظهار نظرها موافق نیستم. قرار نیست کسی با کسی در فوتبال تعارف داشته باشد و همه برای موفقیت تیم خود می‌جنگند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال هم به سختی از سد شهرخودرو عبور کرد و این نشان میدهد در هفته های پایانی هیچ چیز قابل پیشبینی نیست اما پرسپولیس باید هر 12 امتیاز ممکن را جمع کند تا شاید اتفاق خوبی برایش رخ دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 778874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟