مجیدی: هنوز چیزی تمام نشده/ از فردا به بازی فولاد فکر می‌کنیم

به گزارش رکنا، فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل شهر خوردو ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سخت و پرفشاری بود. می‌توانم در مورد شهر خودرو بگویم این تیم نسبت به نیم‌فصل اول فوق‌العاده بهتر شده و پیشرفت کرده است. به سیدعباسی تبریک می‌گویم، واقعاً تیم او در طول 90 دقیقه بانظم بازی کرد و بازی را برای ما سخت کرده بودند.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، این همان روحیه جنگندگی است که در استقلال دوست دارم تا دقیقه 90 ادامه داشته باشد. از بازیکنانم ممنونم،‌ آنها می‌توانند امشب خوشحال باشند، ولی فردا که به تمرین ریکاوری می‌آیند باید تمام تمرکزشان را روی بازی بعد بگذارند. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و چهار بازی باقی مانده است. ما در بازی با فولاد همان تمرکزی را خواهیم داشت که در بازی‌های قبل داشتیم و پیروز شدیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. مجدداً از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا دقیقه 90 تلاش کردند و از هواداران هم تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم استقلال در واکنش به این پرسش که پس از چند تساوی متوالی چطور روحیه تیمش را بالا نگه داشته است، گفت: اول از بزرگترهای تیم تشکر می‌کنم که در این کار خیلی به من کمک کردند. دوم اینکه زمانی که بازی‌ها را بردیم تنها صحبتم با بازیکنانم این بود که مدل استقلال بازی کنند. این همان مدلی است که هواداران تا دقیقه 90 می‌نشینند و منتظر برد تیم‌شان هستند. سهم عمده این موضوع بر عهده بازیکنان است.

مجیدی راجع به اینکه بسیاری از تیم‌ها مقابل استقلال اقدام به وقت‌کشی می‌کنند، تصریح کرد: طبیعی است ولی شما نکات منفی تیم شهر خودرو را دیدید و من نکات مثبتش را می‌بینم. این تیم در فاز دفاعی بسیار بانظم بازی کرد. در طول 26 هفته شهر خودرو یکی از بانظم‌ترین تیم‌هایی بود که مقابل آنها بازی کردیم. این پیشرفت هم به خاطر وجود سیدعباسی است. به هر جهت طبیعی است و شهر خودرو در زمین حریف بازی می‌کرد، مهم این بود که بچه‌ها تمرکزشان را حفظ کردند و توانستند به برتری برسند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال که بعد از تساوی هفته گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره پرونده بازیکن گابنی مطرح شد و او چه صحبتی با بازیکنانش داشته تا تمرکزشان را حفظ کنند، گفت: همین صحبتی که الان در رختکن داشتم. گفتم امشب می‌توانید خوشحال باشید، ولی از فردا کسی دیگر در مورد بازی با شهر خودرو صحبت نکند. ممکن است در کلاس آنالیز نقاط ضعف و قوت را نشان دهیم، ولی کسی حق ندارد در مورد این بازی فکر کند. تمام بازیکنان باید تمرکزشان روی بازی با فولاد باشد که بسیار سخت است. چهار بازی آینده ما سخت است و باید تمرکز داشته باشیم.

مجیدی در واکنش به سؤالی درباره استراتژی استقلال برای بازی‌های آینده توضیح داد: من از هفته‌ها قبل طرز تفکرم این بود که بازی به بازی پیش برویم. الان تمام تمرکز ما بازی با فولاد است. کاری هم به نتایج تیم های دیگر نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. تمام تمرکزمان را روی بازی با فولاد می‌گذاریم و به چیز دیگر فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 778822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟