نویدکیا: پایان فصل درباره عملکردمان صحبت می‌کنیم/ سازمان لیگ ضعیف عمل می‌کند

به گزارش رکنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان اصفهان که از ساعت 19 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود، اظهار داشت: هر چه به بازی‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم، حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. فردا بازی فوق‌العاده سختی با پیکان داریم. پیکان تیم جوانی است که بازی‌های خوبی ارائه می‌دهد. این دیدار برای ما مهم است و باید خیلی با تمرکز بالا بازی کنیم. ما به سه امتیاز بازی با پیکان نیاز داریم تا شرایط جدولی‌مان را بهتر کنیم. بازیکنان می‌دانند بازی چقدر حساس است و باید با تمام وجود برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم.

وی در واکنش به مطرح شدن اسامی برخی مربیان خارجی و داخلی برای جانشینی او در سپاهان گفت: من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم. با مسئولان باشگاه صحبت‌های ابتدایی‌ام را انجام داده‌ام و آنها نیز دوست دارند این کار ادامه پیدا کند. هفته قبل اشاره‌ کردم که باید فصل تمام شود و باید بدانیم عملکردمان چقدر توانسته کمک‌مان کند. در یکی دو هفته گذشته مسئولان باشگاه و هیئت مدیره مصمم هستند که این همکاری و کارمان ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه آیا از جایگاه تیمش در جدول رضایت دارد یا نه، گفت: به خاطر همین مسائل گفتم که باید فصل تمام شود تا درباره عملکردمان صحبت کنیم. نتایج ایده‌آلی نگرفته‌ایم که بخواهم دفاع آنچنانی داشته باشم اما تا جایی که می‌توانستیم تمام تلاشم را کردم. عیب و ایرادهایی کارمان داشته است. امسال تجربه بزرگی برای من بود که می‌تواند در آینده به ما کمک کند. هر چقدر جلوتر برویم بهتر می‌توانیم درباره آینده نظر دهیم. امیدوارم ساختار سپاهان محکم و قوی سال به سال جلو برود. سپاهان باشگاهی است که می‌تواند ساختار فوتبال ایران را در جاهایی تغییر دهد.

نویدکیا در رابطه با نمایش خوب تیمش مقابل استقلال در هفته گذشته یادآور شد: نیازی نبود کار خاصی انجام دهم. بازیکنان باکیفیتی داریم که شرایط را درک می‌کنند. درست است که به خاطر نتایج لیگ قهرمانان آسیا شرایط روحی خوبی نداشتیم اما بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند. همیشه گفته‌ام در فوتبال ایران وقتی تیم‌های بزرگ با هم بازی می‌کنند، نیازی نیست کاری انجام دهید. مقابل تیم‌های معمولی باید کیفیت خودتان را نشان دهید و به همین دلیل است که باید مقابل پیکان بازی بهتری انجام دهیم. همیشه اعتقاد دارم تیمی می‌تواند قهرمان شود که بازی‌هایی که به ظاهر آسان است را ببرد. اگر به عقب برگردیم، متوجه می‌شویم چه بازی‌هایی را با تصور اینکه آسان بوده است از دست دادیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا تصریح کرد: مهدی‌زاده مصدوم است و ولسیانی و محمد کریمی نیز محروم هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه ظاهرا قرار است پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان دوباره بررسی شود، گفت: این موضوع ربطی به من ندارد. همان زمان گفتم این چیزها ارتباطی به من ندارد. همیشه خواستم نظرم را درباره فوتبال بدهم. نیازی نیست در مورد این مسائل صحبت کنم.

نویدکیا در واکنش به این سؤال که آیا اطلاع دارد دیدار هفته آینده تیمش با پرسپولیس در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود، گفت: اگر درباره این مسائل صحبت کنم، شاید سوء‌تفاهم پیش بیاید. سازمان لیگ ضعیف‌ترین وضعیتش را تجربه می‌کند. زمانی که قرار بود ما این کار را انجام دهیم از یک ماه قبل گفتند باید زودتر اعلام کنید تا بحث پرواز و هتل انجام شود. ما دو هفته است که تماس می‌گیریم تا وضعیت‌مان را بدانیم اما کسی جواب نمی‌دهد. اینجاست که در فوتبال ایران آدم‌ها را به شک و شبهه می‌اندازند. سازمان لیگ باید بگوید در این تاریخ اعلام کنید و اگر اعلام نکردید، ما تصمیم می‌گیریم کجا بازی برگزار شود. خیلی ضعیف عمل می‌کنیم و فوتبال‌مان در این چیزها ضعف است و به خاطر همین مشکلات و حاشیه زیاد دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 778288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟