نام فیلم جدید فدراسیون: مردانی برای تمام فصول/فوتبال ملی و بیراهه راه

به گزارش رکنا، صبح امروز و در محل آکادمی ملی فوتبال، جلسه هیات رییسه فدراسیون با حضور 6 عضو حضوری و یک عضو اینترنتی از زندان تشکیل شد.

در این جلسه هفت عضو هیات رییسه حضور داشتند ولی مهرداد سراجی که به همراه احمدرضا براتی یکی از موافقان انتخاب علی خطیر به جای کامرانی‌فر به سمت دبیرکلی فدراسیون است، با توجه به دلایل متعدد در نهایت در جلسه حضور پیدا نکرد. این اتفاق مانند هفته گذشته بود که البته در آن جلسه خداداد افشاریان نیز در جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شرکت نکرده بود تا این جلسه برای دومین مرتبه نتواند حالت رسمی به خود بگیرد و مصوبه‌ای از آن بیرون بیاید. 

البته شهره موسوی دیگر عضو هیئت رئیسه که در بازداشت به سر می‌برد به صورت آنلاین در این جلسه حضور داشته، ولی با غیبت سراجی تعداد اعضا به هشت نرسید تا جلسه حالت رسمی نداشته باشد.

این شاهکار جدید فدراسیون در حالی صورت می گیرد که مسائلی چون کمک میلیاردی مجلس به فدراسیون، هماهنگی بازی های  دوستانه برای تیم ملی در راه جام جهانی و فردی که قرار است با موافقت اسکوچیچ به عنوان مربی به کادر اضافه شود، از جمله مسائل مطرح شده  در این جلسه غیر رسمی بود. 

انتهای پیام/

 

کدخبر: 778272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟