محمدی: شخصیتم اجازه نمی‌دهد جواب کسی را بدهم

به گزارش رکنا، «محمد محمدی»، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد حضورش در این باشگاه و برنامه‌های پیش رو صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*مدت‌ها بود در این مورد صحبت می‌کردیم که در کدام پست می‌توانم کمک کنم. درنهایت به این جمع بندی رسیدیم که در پست معاونت ورزشی می توانم بیشتر کمک کنم. درحال برنامه ریزی هستیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. در فوتبال پایه تلاش می‌کنیم متفاوت باشیم. 

*تلاش می‌کنیم تا برای تیم آنچه که مدنظر سرمربی است فراهم و آرامش خوبی حاکم شود تا با تمام قوا در ۵ هفته پایانی پیش برویم و نتیجه حداکثری را بگیریم. مطمئنا کادرفنی و بازیکنان تمام تلاششان را در زمین به کار می‌گیرند. ما هم در کادرمدیریتی تمام توانمان را می‌گذاریم تا بیرون از زمین حقی از تیم بزرگ پرسپولیس ضایع نشود.

*محسن خلیلی سال گذشته حضور داشت و زحمت زیادی هم کشید، اما چند طرح و برنامه جدید از نفرات جدید آمده و امیدواریم در این هفته جلسات خوبی را برگزار کنیم و به جمع بندی برسیم. مطمئنا دیدگاه ما امسال نسبت به تیم‌های پایه متفاوت خواهد بود. بحث استعدادیابی را داریم. فقط به دنبال شرکت در مسابقات نیستیم. باید مثل تیم بزرگسالان بتوانیم کسب مقام و بازیکنان خوبی را از رده پایه به بزرگسالان معرفی کنیم.

*با این جو خیلی غریبه نیستم. کسی که در بطن فوتبال باشد این شرایط را قطعا تجربه کرده، تمام انتقادات از طرف هواداران و پیشکسوتان را قبول می‌کنم. اصلا مساله خاصی نیست. جواب خاصی هم ندارم. این طبیعی و حق هر انسانی است که انتقاد کند. 

*خیلی از دوستان محبت می‌کنند با پیام‌های خوبشان به من امیدواری می‌دهند که با جدیت و محکم کارم را انجام بدهم. با یک سری از پیام‌ها حالم خیلی خوب می‌شود. هوادار واقعی پرسپولیس را آنجا م‌ فهمم. برایشان اصلا فرد مهم نیست. تیم مهم است. همه می‌گویند کار خودت را محکم انجام بده و این برایم خیلی ارزشمند است. درست است که انتقاد وجود دارد اما همه را به جان می‌خرم. اصلا مشکلی نیست.

*قطعا با تمام وجود و بدون هیچ مشکلی کارم را انجام می‌دهم. درزمان بازی هم تمام تلاشم این بود که من را با عملکردم قضاوت کنند. مطمئنا در مدیریت هم تمام تلاشم را می‌کنم که دیدگاه منتقدان را با کارم تغییر بدهم. هیچ وقت جوابی ندارم.

*ادب و شخصیتم اجازه نمی‌دهد خدای ناکرده جواب کسی را بدهم. دوستان منتقد، منتقد من نیستند. آن‌ها می‌گویند شاید نفر بهتری می‌توانست برای پرسپولیس بیاید اما تمام تلاشم را می‌کنم که عرق و تعصبم را به این باشگاه با عملکردم نشان بدهم. سعی می‌کنم انتقادات را کم کنم و باعث خوشحالی کسانی که با دلسوزی انتقاد می‌کنند باشم.

کدخبر: 778159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟