آلگری:به چهارمی در جدول فکر می‌کنم/ از ولاهوویچ راضی هستم

به گزارش رکنا، در روز نخست از بازی‌های هفته سی و ششم سری آ ایتالیا فردا (جمعه) 2 دیدار برگزار خواهد شد که در یکی از آنها تیم یوونتوس در زمین جنوا به مصاف این تیم می‌رود.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری پیش از این دیدار به خبرنگاران گفت: از حالا تا پایان فصل باید حداکثر امتیازات ممکن که می‌توانیم را به‌دست آوریم. ما به حداقل اهدافمان که قرارگیری در جایگاه چهارم جدول بود در فاصله سه هفته تا پایان رسیدیم و از آن خوشحالیم. فردا باید بازی خوبی انجام دهیم. فردا با قوی‌ترین ترکیب ممکن حاضر خواهیم شد. دنیلو استراحت می‌کند و صبح یکشنبه به تمرین برمی‌گردد، همچنین پلگرینی مصدومیت مچ پا دارد و در دسترس نیست، کوادرادو و دی‌شیلیو اما برمی‌گردند. قهرمانی در کوپا ایتالیا هدف ماست. در آغاز فصل همه‌ی جام‌ها باید هدف ما باشند. چهارشنبه این بازی را می‌کنیم و از آنجا بودن خوشحالیم.

وی در خصوص بازی رئال-منچسترسیتی گفت: بازی فوق‌العاده‌ای بود. باید به کارلو آنچلوتی بابت کار خارق‌العاده‌ای که انجام داد تبریک بگویم.

سرمربی تیم یونتوس در خصوص خط حمله آنها برای بازی فردا تصریح کرد: فردا در موردش تصمیم‌گیری خواهم کرد. 

آلگری درباره شرایط دنیس زکریا اظهار کرد: بازی کردن در تمام بازی‌ها دشوار است، او از لیگ متفاوتی آمده، در اینجا انرژی ذهنی بیشتری مصرف می‌شود. از حضورش خیلی خوشحالم، او بازیکنی باهوش است که چیزهای زیادی آموخته است.

وی با اشاره به اینکه هدف آنها در هر بازی رسیدن به پیروزی است، گفت: یوونتوس هروقت که بازی کند برای بردن بازی می‌کند. فردا در ورزشگاهی پر از جمعیت مقابل تیمی که می‌جنگد بازی داریم. فکر می‌کنم فردا از نظر فنی بهتر عمل کنیم، چون دیگر فشاری بابت چهارم شدن رویمان نیست. برای این بازی میرتی آماده است و فرصت بازی کردن دارد. باید ببینیم آرتور چطور است و چه کسی می‌تواند بازی کند. دی‌شیلیو را چهارشنبه نداریم و امیدوارم فردا ۹۰ دقیقه بازی کند. از حضور ولاهوویچ خوشحالم. انتظار نداشتم که خودش را سریعأ با تیم وفق دهد. او تا اینجا خیلی خوب کار کرده و از او راضی‌ام. او مثل بقیه می‌تواند بهتر شود. فردا هم احتمالا بازی خواهد کرد. جوان‌ها اگر خوب باشند بازی می‌کنند. این‌ها جوان‌هایی هستند که هرچه بیشتر بازی کنند باتجربه‌تر می‌شوند، که بسیار خوب است. مسیری وجود دارد که باید پیموده شود.

سرمربی تیم یوونتوس بیان کرد: باید به زائولی تبریک بگویم، چون تیم زیر ۲۳ ساله‌ها برای اولین بار موفق به صعود از دو دور پلی‌آف شد. تیم دوم بسیار مهم است و روحیه متفاوتی با پریماورا دارند. تنها سه بازی به علاوه فینال کوپا تا آخر فصل پیش‌روی ما است. همه‌ی ما انتظار فینال کوپا ایتالیا را می‌کشیم اما پیش از آن، این بازی را در پیش داریم و سپس باید با آرامش سراغ چالشی که مقابل اینتر داریم برویم، تیمی که قدرتمندترین تیم لیگ است. به چهارمی در جدول فکر می‌کنم در حال حاضر رسیدن به این جایگاه نتیجه‌ی خوبی برای ما است، زیرا چند ماه پیش فاصله‌ی زیادی با رده‌ی چهارم داشتیم. حالا باید هر کاری می‌توانیم، کنیم تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم

انتهای پیام/

کدخبر: 777390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟