معتمدنیا: از لحاظ امکاناتی مشکلی نداشتیم/ فدراسیون حمایت خوبی از ما داشته است

محمد مهدی معتمدنیا در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار کرد: تمرینات را با تمرکز بالا انجام می‌دهم. خوشبختانه تاکنون همه چیز خوب پیش رفته است. شرایط بدنی من مناسب است و روزی  ۲ نوبت تمرین می‌کنم. برنامه‌ها تاکنون خوب پیش رفته است. خدا را شکر بیشتر برنامه‌های مدنظرم از سمت مسئولان فدراسیون اجرا شده‌اند و امیدوارم تا آغاز مسابقات همین شرایط باشد تا در آنجا یک اتفاق خوب و زیبا برای من رخ بدهد. تمام هدف من خوشحال کردن مردم است.

وی افزود: اردوی تیم ملی در شرایط بسیار خوبی و آن هم در شهر مقدس قم برگزار شد و خوشبختانه از لحاظ امکاناتی و ... همه چیز برای ما ایده‌آل بود. متاسفانه از گذشته در این رشته از نظر سخت‌افزاری مشکلاتی داشته‌ایم اما با این وجود در شهر قم خداراشکر تمامی امکانات برای ما مهیا بود. شرایط این اردو به شکلی بود که از لحاظ فکری هم آرامش خوبی داشتیم.

عضو تیم ملی دوومیدانی تصریح کرد: جا دارد از جناب هاشم صیامی رییس، علی رضایی دبیر فدراسیون، جناب خدمتکاری رییس هیئت دوومیدانی قم و جناب خزایی رییس هیئت دوومیدانی استان البرز کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم. با لطف و عنایت این عزیزان تمامی امکانات مدنظر برای ما ایجاد شده بود تا بدون دغدغه به تمرین بپردازیم.

معتمدنیا با اشاره به اینکه تمام هدفش درخشش در مسابقات پیش‌رو است، اظهار کرد: هر روز مربی‌ام جناب عباس‌نیک تست‌هایی که مورد نیاز است را از من می‌گیرد. خدا را شکر که تا این جای کار تمرین‌هایم خوب پیش رفته است. هرچند روز به روز تمرین‌هایم سنگین‌تر می‌شود و شرایط هم سخت‌تر خواهد شد. او از شرایط بدنی من راضی است. او چند سالی است که از من شناخت دارد و تکنیک بدنی من را می‌شناسد و معتقد است که تکنیک بدنی‌ام خوب است. از این بابت تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا بتوانم در رقابت‌های پیش‌رو هم ورودی بازی‌های آسیایی و کشورهای اسلامی را به دست بیاورم و هم در این دو رویداد بهترین نتایج را برای کشور عزیزم کسب کنم.

وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از مربی عزیزم جناب عباس‌نیک که تمامی وقت و انرژی خودشان را صرف تمرین دادن و مربیگری من کرده‌اند و تلاش می‌کنم با کسب نتایج خوب محبت‌های او را جبران کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 776949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟