حیدرپور : تیم فوتبال شهرخودرو مظلوم واقع شده است/ حمایت نمی‌کنند ولی می‌خواهیم بمانیم

اسماعیل حیدرپور در گفت‌وگو با رکنا اظهار داشت: ما از اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درخواست کردیم که برای سه بازی خانگی باقی‌مانده همکاری بیشتری داشته باشند. مسئولان استان از ابتدای فصل هیچ کمکی به تیم شهرخودرو نکردند، از این رو از آنها خواستیم حداقل این سه بازی را در ورزشگاه امام رضا(ع) برای ما رایگان اعلام کنند. باور کنید آنها نه تنها برای هر بازی میزبانی خواهان 100 میلیون تومان شدند بلکه بدهی موجود از قبل را نیز نقدی خواستند.

وی ادامه داد: به دنبال بی‌تفاوتی آقایان و عدم همکاری با ما قصد داشتیم در تهران بازی کنیم تا از هزینه‌ها بکاهیم ولی این اجازه را نیز به ما ندادند. وقتی می‌گوییم کمک کنید می‌گویند بخش خصوصی هستید و ما نمی‌توانیم کمک کنیم اما برای تصمیمات دیگر علنا در کارهای ما مداخله می‌کنند. 

حیدرپور ادامه داد: تیم ما در بازی‌های خانگی اخیر 2 امتیاز و بیرون از خانه 10 امتیاز اندوخت، مشخص است که آرامش تیم ما خارج از استان بیشتر است. ظاهرأ اختیار دست خودمان نیست و فقط موقع هزینه کردن بخش خصوصی می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه ورزشگاه امام رضا (ع) وضعیت مناسبی دارد، اظهار داشت افزود : البته این را تصریح کنم که سرپرست اداره کل برای در اختیار قرار دادن ورزشگاه ثامن با ما همکاری کرد ولی حرف ما این است اگر آقایان توقع دارند دارند تیم شهرخودرو در لیگ برتر بماند، باید کمک کنند.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو با گلایه از کمک مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) به رقیب آنها تاکید کرد: در اصل آن حمایت لازم در استان برای حفظ تیم شهرخودرو وجود ندارد. مشکل گویا فقط با تیم ما نیست و تیم‌های قبل در مشهد هم تقریبأ همین شرایط را داشتند. باور بفرمایید تیم فجرسپاسی رقیب جدی ما در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بازی می‌کند، من تاکنون چنین چیزی ندیده‌ام. سوال من از مسئولان استان این است؛ شما اجازه نمی‌دهید ما به تهران برویم، ورزشگاه امام رضا(ع) را هم به ما نمی‌دهید ولی چرا به تیم رقیب مستقیم ما که با آنها در تقابل برای سقوط نکردن هستیم ورزشگاه می‌دهید؟

وی که از این شرایط به شدت گله داشت در پایان گفت: ما از آنها کمک مالی نمی‌خواهیم ولی در حد همین امکانات می‌توانند تیم را حمایت کنند. باوجود این شرایط سخت، سعی خود را می‌کنیم تیم در لیگ برتر بماند و امیدوارم امام رضا (ع) به تیم مظلوم ما کمک کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 776481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟