توقف پاری سن ژرمن در مقابل استراسبورگ با دبل امباپه

به گزارش رکنا ورزشی، در آغاز هفته سی‌و‌پنجم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که هفته گذشته قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود، در خانه استراسبورگ به میدان رفت و در حالی که تا دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم از میزبان خود پیش بود، در نهایت با تساوی 3-3 بازی را به پایان رساند.

در این بازی کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی PSG دو بار در دقایق 23 و 68 گلزنی کرد و اشرف حکیمی مدافع مراکشی میهمان پاریسی‌ هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.  این در حالی بود که کوین گامیرو در دقیقه 2 استراسبورگ را از حریف پرستاره‌اش پیش انداخته بود. گل به خودی مارکو وراتی هافبک ایتالیایی PSG در دقیقه 75 سبب شد که اختلاف دو تیم به حداقل کاهش پیدا کند و میزبان به فرار از شکست خانگی امیدوار شود، اتفاقی که در نهایت با گلزنی آنتونی کاسی در دقیقه 2+90 رخ داد.

به این ترتیب شاگردان مائوریسیو پوچتینو پیروزی را با تساوی عوض کردند و با 79 امتیاز  فاصله خود را با مارسی رده دومی تنها به اندازه یک امتیاز افزایش دادند. استراسبورگ هم با این تساوی 57 امتیازی شد و با صعود به رده پنجم جدول به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده امیدوار ماند.

امروز دو بازی دیگر در هفته سی‌و‌پنجم لوشامپیونه برگزار می‌شود که در اولین بازی از ساعت 19:30 لانس میزبان نانت خواهد بود و در دومین بازی از ساعت 23:30 رن از سن‌اتین پذیرایی می‌کند.

 

کدخبر: 775586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟