واکنش سهیل مهدی به تغییر محل بازی و حضور تماشاگران در دیدار سپاهان و پرسپولیس

به گزارش رکنا، با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته 24 لیگ برتر که طبق برنامه سازمان لیگ قرار است روز شنبه 24 اردیبهشت ماه در زمین بی طرف برگزار شود، هنوز در مرحله تصمیم‌گیری به جهت حضور تماشاگران است. پس از اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و سپاهان در فصل گذشته رخ داد براساس حکم کمیته انضباطی مقرر شد تا بازی‌های این 2 تیم برابر هم در این فصل در زمینی بی طرف برگزار شود اما اینکه این بازی‌ها با تماشاگر باشد یا خیر مورد توجه کمیته انضباطی قرار نگرفت.

البته این رای براساس افزایش شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران بود و در بازی رفت نیز به دلیل عدم حضور تماشاگران موردی ایجاد نکرد و باشگاه سپاهان نیز اعتراضی نداشت. اما اکنون با توجه به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشگاه پرسپولیس خواستار حضور تماشاگران در این دیدار شده است. هرچند شهر مشهد و اراک گزینه پرسپولیسی‌ها برای این دیدار هستند اما همچنان تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است.

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال  در گفت‌وگویی اختصاصی با رکنا در این‌باره، گفت: ما منتظر معرفی زمین  بی طرف  بازی از سوی باشگاه پرسپولیس هستیم و هر زمان که این تیم محل دیدار را مشخص کند، قطعا آن را اعلام می‌کنیم. البته برای حضور تماشاگران نیز کمیته انضباطی اشاره‌ای به موضوع حضور یا عدم حضور آنها در این دیدار در حکم بدوی نداشته و شاید در ادامه بنابر صلاحدید الحاقیه‌ای بر روی آن صادر شده و این موضوع حل شود.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 774937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟