طهماسبی: برای تک رقمی شدن در جدول برنامه داریم/ خیلی‌ها هوادار را گزینه سقوط می‌دانستند

علی طهماسبی در گفت و گو با رکنا، به روند رو به رشد تیم هوادار اشاره کرد و گفت: در نیم فصل اول در زمینی بازی می‌کردیم که مطلوب نبود و این شرایط روی کیفیت تیم ما تاثیر منفی گذاشته بود. در نیم فصل دوم و از روزی که بازی‌ها در دستگردی برگزار شد همه نتایج متحول شد و حتی در بازی با تیم‌های بزرگ هم شکست نداشتیم و آمار گل خورده تیممان کاهش پیدا کرده است. وقتی تیمی سال اول از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید، ضعف‌هایی دارد ولی ما از نظر گل خورده تیم دوم لیگ هستیم و کارمان خوب بود. خیلی‌ها ما را گزینه سقوط می‌دانستند ولی با کادرفنی و بازیکنان نتایجی گرفتیم که قابل ستایش است.

وی در مورد اعتراض برخی تیم‌ها به وقت‌کشی تیم هوادار در برخی بازی‌ها گفت: تنها در بازی مقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس این موضوع را پر رنگ کردند اما خدا شاهد است در مسابقاتی که برگزار کردیم به وقت‌کشی حتی فکر هم نکردیم. فکر می‌کنم تیم ما فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و در ادامه مسابقات هم دنبال بهترین نتایج هستیم و در 6 بازی آخر همه تلاشمان را برای کسب بیشترین امتیاز به کار می‌گیریم.

مدیر تیم هوادار تهران به حواشی آخرین بازی این تیم که مقابل پرسپولیس برگزار شد پرداخت و افزود: بهتر است آن بازی را فراموش کنیم. این تنش‌ها به خاطر فردی اتفاق افتاد که روی نیمکت بود ولی مشخص نبود چه کاره است! ما در این بازی با بزرگان تیم، سرمربی و مربیان هیچ مشکلی نداشتیم و هر دو طرف به هم احترام گذاشتند. همانطور که با هیچ حریفی مشکل نداریم و با همه دوست هستیم. شاید به خاطر استقلالی بودن رضا عنایتی این بازی کمی جنجالی شد اما هرچه بود دیگر تمام شد.

طهماسبی در مورد ادامه روند کار تیم هوادار گفت: هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و حساسیت‌ها بالا می‌رود. ما تیم توانایی هستیم و می‌توانیم به روند خوبمان ادامه داده و حتی جایگاه خود را ارتقا دهیم. رویاپردازی نمی‌کنیم اما می‌خواهیم جزو نیمه بالایی جدول باشیم و به رتبه تک رقمی هم فکر می کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 774897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟