رضایی: بازی دوستانه با کیفیت ارتباطات قوی می‌خواهد که ما نداریم/ فدراسیون فوتبال به هم ریخته است

«رحمان رضایی» بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس در گفت‌وگو با رکنا درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: فوتبال ایران همیشه قبل از جام جهانی با مشکل بازی‌های دوستانه رو به رو بوده و برای فدراسیون هماهنگی به جهت تدارک بازی‌های درخور و مناسب بسیار سخت است. این بازی‌ها ارتباطات قوی می‌خواهد و با توجه به اینکه در فدراسیون فعلی شخصیتی در تراز بالای بین المللی وجود ندراد، همچنان باید حسرت بازی با تیم‌های بزرگ را بکشیم.

*ایرلند یکی از گزینه‌های خوب برای تیم ملی است

رضایی درخصوص انتخاب نوع تیم‌ها از لحاظ بار فنی گفت:  تیم ملی در گروهی قرار دارد که جور کردن بازی خوب با توجه به نوع بازی آمریکا ، انگلیس و یا تیم پلی آف باید با ریزبینی خاصی صورت گیرد. فکر می‌کنم چون ایرلند در جام جهانی حضور ندارد و از طرفی سبک بازی این تیم به انگلیس و تیم‌های ولز و یا احتمالا اسکاتلند نزدیک هم هست می‌تواند بار فنی مفیدی را برای تیم ملی ایران داشته باشد.

*فدراسیون اوضاع جالبی ندارد

کارشناس فوتبال ایران شرایط کنونی فدراسیون را غیرحرفه‌ای توصیف کرد و ادامه داد: همه ما از وضعیت کنونی فدراسیون خبر داریم. این فدراسیون  هم از لحاظ مالی و هم از جهت ساختاری بسیار به هم ریخته است و در این مدت کم بعید می‌دانم بازی‌های مناسبی برای تیم ملی نهایی شود.

*استقلال از بخت بیشتری برای قهرمانی برخوردار است

رضایی همچنین درباره بازی‌های باقی‌مانده لیگ اظهار داشت: روی کاغذ و شرایط فوتبالی بخت استقلال برای قهرمانی از رقیب قدیمی خود بیشتر است .البته که باید بدانیم بازی‌های این تیم به نسبت پرسپولیس سخت تر بوده و هر اتفاقی می‌تواند در این 6  هفته پایانی رخ دهد.

*یحیی می‌داند چظور حواشی را مدیریت کند

رضایی درارتباط با کمک 10 میلیاردی به پرسپولیس گفت : مسائل این‌چنینی نباید تیم را دچار وقفه و خروج از مسیر اصلی کند. یحیی گل‌محمدی به عنوان یک مربی کارکشته و با تجربه خودش می‌داند از این بحران‌ها چطور عبور کند. شرایط جدول به گونه‌ای  است که پرسپولیس باید بازی‌های باقی‌مانده را با برد تمام کرده و منتظر لغزش استقلال باشد. مدیریت و کادرفنی این تیم نباید هر روز درگیر بیانیه و مصاحبه باشد و وحدت روحیه هواداران و سایر ارکان تیم رمز بزرگ برای موفقیت در این 6 بازی حساس است.

انتهای پیام/

کدخبر: 774807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟