فاضلی: تمام بازیکنان آلومینیوم آماده بازی فردا هستند/ نساجی شایسته حضور در فینال بود

به گزارش رکنا، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم مقابل نساجی در فینال جام حذفی اظهار داشت: از همه مدیران استان مرکزی و شرکت ایرالکو (آلومینیوم اراک) که انرژی مثبتی به تیم ما دادند، تشکر می‌کنم. به تیم خوب نساجی بابت حضور در فینال تبریک می‌گویم و این تیم شایسته فینالیست شدن بود. خوشحال هستیم که دو تیم ریشه‌دار و پُرهوادار در فینال جام حذفی بازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه «نساجی تیم قابل احترام لیگ ماست و مانند آلومینیوم مسیر سختی را تا فینال طی کرده است، گفت: شناخت خوبی از حریف و تفکرات کادر فنی حریف داریم. در جام حذفی به جز مسائل فنی و استقامت جسمانی، استقامت ذهنی مهمترین عامل محسوب می‌شود و تلاش کردیم پس از دیدار با پرسپولیس، فضای آرامی برای بازیکنان فراهم کنیم. ما آنها را ممنوع‌المصاحبه کردیم تا همه بازیکنان برای فینال آماده شوند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با تمجید از شرایط بازیکنان تیمش بیان کرد: آنها شرایط تمرینی خوبی داشتند و خوب تلاش کردند تا در کنار این مسائل، به آنچه که لایق آن هستند، برسند. دعا می‌کنیم بازیکنان آلومینیوم به ایده‌آل خود که قهرمانی است،‌ برسند و ما سخت تلاش کردیم تا به آنها کمک کنیم.

فاضلی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه آلومینیوم شرایط ساختاری لازم برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر، عنوان کرد: اگر سه شهر ایران شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای حضور در لیگ قهرمانان را داشته باشد، اراک یکی از آنهاست. این شهر زمین‌های استاندارد و زیرساخت‌های خوبی دارد و مسائل جزئی در میان است که می‌توان آنها را به سرعت حل کرد. با این حال اراک یکی از سه شهر کشور است که شرایط لازم برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی را دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 774580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟