جلالی: شرایط حق انتخاب برای بازی تدارکاتی را نداریم/ سبک فوتبال هجومی انگلیس دردسرساز است

«مجید جلالی» در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی پیش از جام‌جهانی اظهار داشت: ما به دلیل وجود مشکلات شناخته شده در حد انتخاب حریف برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی نیستیم و باید منتظر انتخاب شدن باشیم. اگر به انتخاب ما بود دوست داشتیم با کشورهای درجه یک فوتبال دنیا بازی کنیم. البته بازی با تیم‌های سید 2 اروپا هم در این مقطع خوب است.

جلالی در خصوص نوع انتخاب تیم‌ها برای بازی‌های دوستانه افزود: در گروهی قرار داریم که تیم هایی مثل انگلستان و آمریکا و یک تیم از سید 2 اروپا در آن قرار داشته و ما باید از تیم‌های درجه 2 قاره سبز به مانند مجارستان، فنلاند و بلغارستان یکی را برای شبیه‌سازی با تیم‌های حاضر در گروهمان انتخاب کنیم.

بازی هجومی انگلیس برای ما دردسر ساز است

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: تیم انگلیس با داشتن بازیکنانی مثل استرلینگ ، ساکا و رشفورد و حتی فودن از قدرت دریبلینگ خوبی برخوردار بوده و با آنالیز بازی‌های ما در جام‌های جهانی قبلی می‌داند فوتبال ما از ساختار دفاعی بهره برده و برای همین طراحی هجومی حداکثر را در مواجه با تیم ما خواهد داشت که بتواند تقابل‌های یک به یک و یا دو به دو را مدیریت کرده و برای مهاجمان خود فضای گلزنی را به وجود آورند.

بازی با تیم‌های آفریقایی برای محک زدن ساختار دفاعی مفید است

جلالی درخصوص اینکه بهتر است با چه تیم هایی برای محک زدن ساختار دفاعی تیم ملی بازی تدارکاتی داشته باشیم، گفت: بازی با تیم‌های آفریقایی برای بخش دفاعی تیم ملی مفید است. باید به دفاع تیم ما فشار وارد شود تا مدافعات با یک آمادگی ذهنی مناسب در جام جهانی حضور پید گنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 774523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟