وکیل استراماچونی در گفت‌وگو با رکنا: منتظر رای پرونده شکایت از استقلال هستیم

به گزارش رکنا،  آبان ماه سال ۹۹ بود که فدراسیون جهانی فوتبال، با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال، حکم نهایی پرونده آندره‌آ استراماچونی را صادر کرد و این باشگاه به یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو جهت پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی محکوم شد. مدیران استقلال پس از اعلام این حکم قصد داشتند این پرونده را به دادگاه CAS ببرند و در تلاش بودند تا مبلغ این مطالبات را به کمترین حد ممکن برسانند. باشگاه استقلال در ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۰ پس از دریافت مشروح پرونده مطالبات این مربی ایتالیایی، ‌ لایحه مربوط به دفاعیات خود را نسبت به این پرونده ارسال کرد تا بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده صورت بگیرد.

این در حالی است که قرار بود در ابتدا رأی دادگاه CAS یازدهم بهمن سال ۱۴۰۰ اعلام شود که جهت بررسی بیشتر پرونده استراماچونی، تاریخ صدور رأی به ششم اسفند سال گذشته تغییر داد. در ادامه این تاریخ ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۱ موکول شد اما دوباره این رأی به تعویق افتاد و به دوم اردیبهشت تغییر پیدا کرد.

اکنون هم با وجود 72 ساعت از تاریخ سپری شده هیچ اتفاقی در اعلام نتیجه رخ نداده و به همین دلیل با فدریکو پاستورلو مدیریت ورزشی شرکت P&P تماس گرفتیم و او در پاسخ به این سوال که تکلیف نهایی این پرونده چه زمانی مشخص می‌شود به خبرنگار رکنا، گفت: این پرونده در حال انجام است، ما هیچ نظر یا بیانیه‌ای را تا زمانی که هنوز در حال بررسی است اعلام نمی‌کنیم. ما هم منتظریم تا ببینیم نتیجه چگونه می‌شود. دو طرف ادله و مدارک خود را ارائه داده‌اند و همه چیز به اعلام نتیجه بستگی دارد. 

وکیل استراماچونی در مورد اینکه چقدر امیدوار هستید نتیجه دادگاه باعث محکومیت باشگاه استقلال شود، گفت: ما هیچ نظر یا بیانیه‌ای تا زمان اعلام قطعی دادگاه اعلام نمی‌کنیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 774259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟