بصیرت: سپاهان برای صعود نیازمند معجزه است/ میزبانی عربستان همیشه مشکل‌ساز است

به گزارش رکنا، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در عربستان و با حضور 2 نماینده فوتبال کشورمان در حال پیگیری است. شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستان با انجام بازی‌های هماهنگ از بخت زیادی برای صعود به عنوان صدرنشین برخوردار بوده و حتی یک تساوی هم مقابل شباب الاهلی امارات در بازی فردا (سه شنبه) می‌تواند به رویای صعود مقتدرانهاین تیم جامه عمل بپوشاند. دو بازی باقیمانده گروه سوم فردا شب به شرح زیر است :

فولاد ایران                  شباب الاهلی امارات

آخال ترکمنستان            الغرافه قطر

اما وضعیت سپاهان بسیار پیچیده است و حتی برد مقابل حریف آخرش دربازی فردا شب (سه‌شنبه) یعنی الدحیل قطر هم  متضمن صعود این تیم به دور حذفی نبوده و باید نیم نگاهی به چند بازی دیگر داشته باشد.

در همین ارتباط مجید بصیرت پیشکسوت باشگاه سپاهان به خبرنگار ورزش رکنا گفت: از همان ابتدا هم می‌توانستیم وضعیت بد میزبانی عربستان را حدس بزنیم که تیم‌های ایرانی همیشه با آن مشکل داشته اند. بازی در کشورعربستان همیشه برای تیم‌های ایرانی مشکل ساز بوده و اعتراض در این زمینه هم به جایی نرسیده است.

چرا بازی آخر تیم‌ها همزمان نیست؟

بازیکن سابق سپاهان افزود: اینکه بازی دور آخر تیم‌ها هم به صورت همزمان نیست خود مشکلی بزرگ در راه صعود تیم سپاهان است. همانطور که می‌دانید بازی سپاهان مقابل الدحیل ساعت 21:45 و بازی تیم عربستانی یعنی تعاون مقابل حریفش ساعت 45 دقیقه بامداد انجام می‌شود و تیم عربستانی با فراغ بال به مصاف حریف خود خواهد رفت.

خط دفاع سپاهان مشکل دارد

مجید بصیرت همچنین درباره شرایط فنی تیم سپاهان اظهار داشت: سپاهان در هر 5 بازی خود در این رقابت‌ها گل دریافت کرده و این نشان دهنده این است که در خط دفاعی دارای مشکل است و باید قبول کنیم ترمیم این خط دفاعی زمان‌بر خواهد برد.

از محرم به جهت رک بودن خوشم می‌آید

سرپرست سابق سپاهان درباره عملکرد کادرفنی این تیم گفت: از محرم به جهت رک بودن خوشم می آید. او در پایان بازی آخر تیم سپاهان مقابل پاختاکور علی‌رغم برد این تیم در کنفرانس بعد از بازی اظهارداشت: تیم حریف بر ما برتری داشت و می‌توانست برنده بازی باشد؛ این صحبت‌های محرم نشان دهنده شخصیت حرفه‌ای و رک بودن اوست و تعارف با کسی ندارد.

بازیکنان ایرانی وابسته به خانواده‌اند

مجید بصیرت در خصوص بازیهای سینوسی تیم سپاهان در این دوره از رقابتها گفت: فوتبالیست‌های ایرانی بسیار به خانواده خود وابسته بوده و این شامل تیم ملی هم می شود. حضور در تورنمنتی که شاید حدود یکماه آنها را دور از خانواده نگه می دارد، باعث افت کمی و کیفی تیم شده و در نهایت از نظر فنی ثبات لازم را ندارند. شما مشاهده کردید در بازی اول تیم سپاهان مقابل حریف خود پاختاکور خوب بازی کرد و 3بر1 بازی را به سود خود به اتمام رساند، اما رفته رفته این شرایط تغییر کرد.

سپاهان برای صعود نیازمند معجزه است

بازیکن سابق تیم ملی درارتباط با شانس صعود تیم سپاهان به مرحله حذفی هم اظهار داشت: این تیم برای صعود نیازمند معجزه است و حتی پیروزی مقابل الدحیل در بازی آخر تضمین کننده صعود به مرحله حذفی نیست، چرا که در گروه مقابل الریان دارای 10 امیتاز بوده و تفاضل گل بهتری هم نسبت به زردپوشان دارد و شاید حتی  از این گروه یک تیم به دور بعدی صعود نماید.

انتهای پیام/

کدخبر: 774087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟