رجبی: با نهایت انگیزه و تمرکز به مصاف الاهلی می‌رویم

به گزارش رکنا به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، «حمیدرضا رجبی» مربی تیم فولاد در خصوص دیدار مقابل الغرافه گفت: اول از هر صحبتی این صعود را به مردم ایران و هواداران‌مان تبریک می‌گویم، کار بزرگی انجام شده و خوشحالیم که هواداران از این عملکرد راضی هستند. بازی خیلی سختی برابر الغرافه بود و در همان نیمه‌نخست بازی کاملا در اختیار ما بود و قبل از گل موقعیت‌هایی ‌داشتیم و کاملا توپ و زمین در اختیار ما بود. تیم حریف هیچ موقعیتی در نیمه نخست نداشت و فکر ‌می‌کنم‌ اگر خوش‌شانس بودیم حداقل 2 گل می‌زدیم. 

وی افزود: در نیمه دوم بازی احساسی و انتحاری تیم الغرافه که برای صعود تنها نیاز به برد داشت، باعث شد که ما عاقلانه بازی کنیم و توانستیم خیلی خوب تیم حریف را کنترل کنیم و حتی موقعیت برای گل بعدی هم داشتیم که کم دقت بودیم. 

رجبی در پایان گفت: مسابقات هنوز تمام نشده و در بازی آخر باید به مصاف شباب الاهلی برویم. باید با تمام تمرکز و انگیزه در این دیدار حاضر شویم. شباب الاهلی تیم پرستاره و قدرتمندی است اما ما هم فولادیم و تا ثانیه آخر خواهیم جنگید و ان‌شالله به مانند پنج بازی قبل با بالاترین تمرکز و انگیزه به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 774054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟