محمودی: برای بازی‌های باقی مانده برنامه داریم/ حضور تماشاگران نعمت بزرگی برای تراکتور است

«کاظم محمودی» در گفت و گو با رکنا ورزشی، در مورد شرایط تیم تراکتور تا پایان فصل اظهار داشت: فرصت زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است و ما برای این 6 بازی برنامه داریم. سعی کردیم از تعطیلات استفاده کرده و با برنامه‌ریزی مضاعف برای ارتقاع جایگاه تراکتور تلاش می کنیم. در این بازی‌های باقیمانده تمرکز خود را معطوف به مسابقات می‌کنیم و امیدوارم با درایت کادر فنی و توانایی بازیکنان از این مراحل سخت به خوبی عبور کنیم.

وی در مورد حضور ساغلام در تراکتور و این که هر بار حضور او با افت تراکتور همراه است تصریح کرد: شرایط نسبت به قبل فرق کرده‌ است. دفعه قبلی که ساغلام آمده بود پنجره تیم ما بسته بود و او از بازیکنان رده های پایین تر و پایه تیم تراکتور استفاده می کرد. آن زمان شرایط خیلی خوب نبود و بازیکنان تجربه نداشتیم اما حالا هم نمی‌گویم تیم فوق العاده‌ای داریم. می‌دانیم که کار سخت است اما به این مربی و توانایی‌هایش امیدواریم.

مدیر تیم تراکتور در مورد بازگشت هواداران به ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: حضور هوادار برای تیم‌هایی مثل تراکتور نعمت است. یکی از دلایلی که تراکتور در این چند سال با مشکل رو به رو شد غیبت تماشاگران به دلیل شیوع کرونا بود. حضور آنها به تیم انگیزه می‌دهد و مسئولیت ایجاد می‌کند و مجموعا در نتایج بسیار تاثیرگذار هستند. بازگشت آنها برای ما خیلی اهمیت داشت و امیدوارم در ادامه لیگ از تیم ما حمایت کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 774023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟