ابراهیمی: لژیونرها نقش بسزایی در موفقیت تیم دارند/ بازی با آرژانتین و برزیل اشتباه است

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی اظهار داشت: در گروه خوبی گرفته‌ایم هر چند که انگلیس در  سالیان اخیر جهش خوبی داشته و در دو رویداد جام‌جهانی 2018 و یورو 2021 توانست تا مراحل پایانی خودش را برساند. شاگردان ساوتگیت در این دوره هم قطعاً می‌آیند که نتایج بهتری از جام جهانی گذشته بگیرند. آمریکا هم در این چند سال رشد خوبی داشته و بیشتر بازیکنان این تیم در لیگ‌های مطرح اروپایی مشغول به بازی هستند. با این حال اگر خوش شانس باشیم بتوانیم به دور دوم صعود کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده برای بازی دوستانه ایران مقابل آرژانتین و برزیل عنوان کرد: این تصمیم کاملأ اشتباه است چون سبک این دو تیم با همگروه‌های ما متفاوت است و باید با تیم‌هایی مواجه شویم که از لحاظ بازی شبیه‌سازی خوبی برای ما داشته باشند. اگر چه هفت ماه فرصت است اما باید با وسواس بیشتری پیش برویم و تیم‌هایی را برای بازی دوستانه انتخاب کنیم که برای ما تاثیرگذار باشند. شاید تیمی مانند ایرلند حریف مناسبی برای ما باشد اما برای بازی با آنها مشکلات بسیاری وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه لژیونرها نقش اصلی را در موفقیت تیم ملی فوتبال بر عهده دارند، گفت: برخی چشمانشان را به روی واقعیت بسته‌اند و نمی‌خواهند حقیقت را ببینند. باید قبول کنیم فوتبال ایران شرایط خوبی ندارد و اگر چند ستاره و لژیونر را از این فوتبال بگیریم، چیزی برای ارائه و نمایش نخواهیم نداشت. در رفتن ما به جام‌جهانی هم همین لژیونرها بودند که کار را برای اسکوچیچ در آوردند.

ابراهیمی در مورد اینکه آیا موافق جدایی اسکوچیچ از تیم ملی است یا خیر، اظهار داشت: به نظرم باید اسکوچیچ را نگه دارند، هر چند ابتدا باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم و اگر قرار باشد مربی بزرگ بیاوریم باید کسی باشد که بتواند برای فوتبال ما کاری کند و این کار هم نیازمند تامین هزینه‌های بسیار زیاد است. 

انتهای پیام/

کدخبر: 773354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟