نظری: دوره وقت‌کشی و دفاع اتوبوسی تمام شده/نساجی شانسی فینالیست نشده است

به گزارش رکنا، «مهدی نظری» بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در مورد بازی نیمه‌نهایی جام‌حذفی بین تیم های نساجی و مس کرمان و اشک‌هایی که بعد از اعلام پنالتی می‌ریخت اظهار داشت: وقتی پنالتی گرفتم 4 میلیون مازندرانی جلوی چشمانم بودند. لطف خدا شامل من شد در آن جو توانستم کاری برای تیمم کنم. خدا به من ویژه نگاه کرد و چنین موقعیتی برای تیمم بدست آوردم. سال سختی داشتم و فکر می کنم با این پنالتی که گرفتم کمی از فشار برداشته شد. امیدوارم این فصل فوتبالی برایم تا پایان به همین شکل خوب و مثبت پیش برود. خوشحالم دل مردم یک استان را شاد کردم.

وی به درگیری های بین اعضای دو تیم اشاره و تصریح کرد: بازی پر فشاری بود و آن‌ها دفاعی بازی می‌کردند و اعصاب تیم ما را بهم ریخته بودند. فرزاد حسین‌خانی در آزادی بازی کرده‌است و می‌داند پشت دروازه حریف تیم مخالف هم می‌نشیند. به نظر می‌خواستند جو را بهم بریزند و وقت بازی را تلف کنند. دیگر دوره این کارها گذشته است و تیم ها حرفشان را در زمین فوتبال می زنند. متاسفانه بازیکنان حریف هم مدام به فکر به تاخیر انداختن بازی بودند و با این کارها اعصاب کادر‌فنی و بازیکنان ما بهم ریخته بود. 

بازیکن تیم نساجی در مورد درگیری شخصی خودش با بازیکنان حریف گفت: نیمه دوم، وقتی به میدان آمدم این درگیری ها را داخل زمین بیشتر حس کردم و خودم در بطن ماجرا قرار گرفتم که البته ختم به خیر شد اما حرکات خوبی نبود. ما می‌دانیم بازی برای آنها هم پر فشار بود. ما هم در بازی با استقلال تدافعی بازی کردیم ولی وقت تلف نمی‌کردیم و در بازی تاخیر ایجاد نکردیم. فشار بازی و در نتیجه مصدومیت طبیعی است اما آنها اتوبوسی دفاع می کردند و زمان بازی را هدر می دانند. دیگر مهم نیست چرا که ما آنقدر دویدیم تا بالاخره به نتیجه رسیدیم.

نظری در مورد پنالتی که در بازی قبل به استقلال زد و تاثیرش در هر دو صعود اخیر نساجی تاکید کرد: از تماشاگران استقلال ممنونم که حرفه‌ای با موضوع برخورد کردند. آنها درک می کنند من برای تیم نساجی بازی می کنم و از این تیم پول می گیرم. پنالتی که به استقلال زدم حساس بود و از این که گل شد خوشحالم. در بازی نیمه‌نهایی هم وظیفه‌ام تلاش برای موفقیت تیمم بود و از این رو خوشحالم با پنالتی که گرفته و شیری به خوبی گل کرد باعث خوشحالی هواداران نساجی شدم و کار کوچکی برای تیمم انجام دادم.

وی به بازی فینال مقابل تیم آلومینیوم اشاره کرد و این بازی را متفاوت از بازی هایی که تا کنون انجام دادند دانسته تاکید کرد: جام‌حذفی باید یک طرفش برد باشد و همین هم مسابقات را حساس می‌کند. همه بازی‌های حذفی مهم است فینال اما چیز دیگری است. این فینال از همه بازی‌های ما و حتی بازی مقابل گل‌گهر و استقلال سخت‌تر است. شانس در نتیجه این بازی خیلی دخیل است. از این پس برای تصاحب این جام تلاش می کنیم تا به قائمشهری‌ها و مردم مازندران هدیه دهیم.

مهاجم تیم نساجی متذکر شد صعود به فینال جام‌حذفی نتیجه تلاش باشگاهی کاملا حرفه‌ای است و گفت: حدادیان مرد بزرگی است. از جیب برای تیم هزینه می کند. شاید هزینه‌هایی که برای جام‌حذفی کرد بیشتر به چشم بیاید، درحالی که فقط این هزینه ها نیست چون هزینه باشگاه خیلی بالاست.رفت آمدها، هواپیما اختصاصی ، بهترین هتل‌ها، پروازها و زمین برای تیم فراهم است. پرداخت‌ها به موقع انجام می‌شود ومن از طرف همه تیم از او تشکر می‌کنم. تیم ما شانسی به فینال نرسیده است بلکه مجموعه کاملا حرفه‌ای تلاش کرد تا تیم به این مرحله رسید.

نظری افزود: ما زمین اختصاصی خوبی داریم که ایزد سیف الله‌پور، مدیرعامل تیممان در نظر گرفته است. بهترین زمین مشهد برای مسابقات در اختیار ما است و هزینه هر سفر به مشهد نزدیک به 400 میلیون تومان می‌شود. حتی پروازهای ما مشخص و اختصاصی است. از سی آی پی فرودگاه استفاده می کنیم و یک پروازه فقط در اختیار تیم ماست. اصلا وارد شلوغی فرودگاه نمی شویم تا مبادا سلامت بازیکنان به خطر بیفتد. واقعا به طور حرفه ای تیم اداره می شود. من 5 سال در این تیم هستم و زمانی هیچ بازیکنی حاضر نبود به نساجی بیاید ولی حالا همه دوست دارند به نساجی بیاید و این پیشرفت قابل احترام است.

کدخبر: 772795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟