احتمال تمدید قرارداد استرلینگ با منچسترسیتی قوت گرفت

به گزارش رکنا ورزشی، رحیم استرلینگ آینده خود را تا تابستان در منچسترسیتی به حالت تعلیق درآورده است. ستاره 27 ساله تیم ملی انگلیس، در میان گزارش‌هایی در ایتالیا مبنی بر خرید احتمالی 1.1 میلیارد دلاری (850 میلیون پوند) توسط یک صندوق سرمایه‌گذاری بحرینی که سیتی را در لیست آرزوهای خریدهای بزرگ قرار داده است، به میلان مرتبط شده است.

اگر چه  قرارداد استرلینگ در اتحاد در سال 2023 به پایان می‌رسد اما او از حضور در جمع سیتیزن‌ها بسیار خوشحال است و کاملاً روی کمک به سیتی برای رسیدن به جام قهرمانی متمرکز شده است.

البته گویا هیچ تماسی بین آث میلان و نمایندگان این بازیکن وجود نداشته است. استرلینگ ستاره سیتی در اوایل فصل جاری در مورد ناامیدی خود از اینکه کم به او بازی می‌رسد، صحبت کرد، البته در چند ماه اخیر ورق خوشبختی به سوی او برگشته و همین باعث شده از حضور در اتحاد بسیار خوشحال و راضی باشد.

استرلینگ یکی از مهمترین بازیکنان سیتی در این فصل بوده و 16 گل هم در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. خود استرلینگ به صراحت گفته که تنها اولویت او منظم بازی کردن است.

روابط بین سیتی و استرلینگ در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و پپ گواردیولا، سرمربی سیتزن‌ها، در تمجید از مهاجمی که در اوایل این فصل به جمع 10 گلزن برتر این باشگاه راه پیدا کرد، بسیار پرداخته است. استرلینگ هیچ صحبتی در مورد آینده خود یا حتی پیشنهادات دیگر از باشگاه‌ها نکرده است زیرا در شرایط فعلی سیتی اولویت اصلی این بال انگلیسی است. از طرف دیگر سران این باشگاه انگلیسی او را به عنوان یک بازیکن کلیدی در آینده تیم خود می‌بینند. احتمال موکول شدن مذاکرات بین طرفین در پایان فصل وجود دارد و استرلینگ احتمالا در جمع بازیکنان گواردیولا باقی می‌ماند.

انتهای پیام/

کدخبر: 772739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟