گرشاسبی: حردانی اول فصل با استقلال به توافق رسید/ رشید مظاهری با ما امضا کرد

به گزارش رکنا ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص فعال بودن باشگاه فولاد خوزستان در نقل و انتقالات اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانند ما در شرایط فعلی به عنوان نماینده ایران باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و وظیفه ما این است که ترکیب تیم را بهتر کنیم. طی هماهنگی که با کادر فنی داشتیم آنها لیست خود را ارائه کردند و ما هم طبق آن برای جذب بازیکن اقدام کردیم.

وی در مورد دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس گفت:‌ ما اردوی آمادگی در تهران داشتیم و همه بازیکنان آماده هستند و هیچ مشکلی نداریم. امروز بعدازظهر اعضای تیم به سیرجان می‌روند و امیدوارم که نتیجه خوبی رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد شرایط صالح حردانی بیان کرد: حردانی در فصل جاری در قرارداد خود بند اضافه کرده بود که او با پرداخت مبلغی می‌تواند به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ کند. در فصل جاری حردانی با استقلال به توافق رسیده بود و کار به امضاء کشیده بود ولی او را متقاعد کردیم که یک فصل دیگر تمدید کند. او برای حضور در تیم شرط گذاشت که این بود اگر پنجره باز شود باشگاه باید به او اجازه دهد تا از تیم جدا شود. از زمانی که پنجره نقل و انتقالات ما باز شده زمزمه رفتن او شنیده می‌شد و این بازیکن به سرمربی تیم هم اعلام کرد که خواستار جدایی است و طی صحبتی که با نکونام داشتیم قرار بر این شد که او را معاوضه کنیم.

گرشاسبی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه فولاد از این موضوع راضی بود یا خیر، گفت: یک بازیکن وقتی که از جایی کنده شود دیگر نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. البته دخالت ایجنت‌ها هم بی‌تأثیر نبود. حردانی از من درخواست می‌کرد که می‌خواهم بروم و پس از آن شرایط را اعلام کردیم و باشگاه استقلال با درخواست ما موافقت کرد و دو بازیکن را گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد که با برنامه تهران ورزشی گفت‌وگو می‌کرد، در مورد آخرین وضعیت مظاهری اظهار داشت: ما پس از چند جلسه و هماهنگی با باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن رشید مظاهری به توافق نهایی رسیدیم و باشگاه استقلال اعلام کرد که هر زمانی توافق نهایی را با مظاهری انجام دادید اعلام کنید تا مجوز خروجش را صادر کنیم اما چند روز بعد کادر فنی با حضور دروازه‌بان استقلال مخالفت کرد و باعث شد قرارداد او محقق نشود.

انتهای پیام/

کدخبر: 770101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟