عنایتی: وقت کشی استقلالی ها کیفیت تیمم را نشان داد

به گزارش رکنا ورزشی، هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) مقابل مهمانش استقلال با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

رضا عنایتی، سرمربی هوادار در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خوب و جان‌داری از هر دو تیم دیدیم. به تیمم افتخار می‌کنم. این تیم نشان داد چه پتانسیلی برای موفقیت دارد ولی متاسفانه مقداری کم‌تجربگی به ما ضربه می‌زند. این اتفاق در نیم فصل اول هم افتاد. باید شرایط را برای خودمان تغییر دهیم. وقتی تیم صدرنشین مقابل ما وقت تلف می‌کند، نشان دهنده کیفیت ماست.

او افزود: به استقلال تبریک می‌گویم. آن‌ها رکورد وحشتناکی دارند. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. فکر می‌کنم از چند جهت امروز ضرر کردیم ولی خسته شدیم و دیگر نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنیم. صحنه‌هایی که ما کنار خط می‌بینیم و داور در چند قدمی نمی‌بیند ما را اذیت می‌کند. خصوصا در صحنه پنالتی دقیقه ۶۵ که مدافع حریف توپ را با دست زد. یا روی صحنه گل دوم باید خطای اول اعلام می‌شد. نمی‌دانم چرا ما می‌بینیم ولی داور نمی‌بیند. و صحنه‌های مختلفی که باید راجع به آن بحث کنیم. امیدوارم سلیقه‌ای سوت نزنیم.

سرمربی هوادار گفت: امیدوارم شرایط، شرایط مساوی‌ باشد و همه تیم‌ها جوانمردانه نتیجه بگیرند. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم. ان‌شاءالله با چند بازیکنی که به تیم‌مان اضافه می‌کنیم، نتایج را تغییر دهیم.

 

کدخبر: 769980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟