محمدی‌مهر: شرایط رفسنجان هر روز بهتر از قبل می‌شود/ بازیکنان مس شایستگی حضور در تیم‌ملی را دارند

هدایت تیم مس رفسنجان به عهده «محمد ربیعی» است. مس رفسنجان در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر با 22 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. مس رفسنجان در 5 بازی قبلی خود 2 برد، 2 تساوی و یک شکست کسب کرده است. مس رفسنجان در هفته سیزدهم مقابل صنعت نفت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

به گزارش رکنا، «فرشاد محمدی مهر»درخصوص شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان به خبرنگار رکنا اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم ما هرروز بهتر از قبل می‌شود. بدون شک مس یک تیم خوب و یکدست است. از ابتدای فصل تا به اینجای کار هر هفته منسجم‌تر از قبل بازی کرده به مراتب نتایج بهتری کسب می‌کند. امیدوارم که این روند خوب ادامه‌دار باشد بتوانیم درنیم فصل دوم هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد همکاری با «محمد ربیعی» ادامه داد: آقای ربیعی مربی جوان و با انگیزه‌ای هستند. تمامی فکر و ذکرشان موفقیت و سربلندی مس رفسنجان است. همه انگیزه و اشتیاقشان را نیز به بچه‌ها منتقل می‌کنند. جدا از آن درهر شرایطی چه در برد و چه درباخت کنار بازیکنانشان هستند مثل یک برادر یا رفیق از آن‌ها حمایت می‌کنند.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به اینکه گفته می‌شود این تیم از لحاظ مالی شرایط خوبی داشته انگیزه او هم برای پیوستن به این تیم صرفا اقتصادی بوده است، افزود: نه.اصلا اینطور نیست. باشگاه‌های مس رفسنجان جزو تیم‌های متمول لیگ برتر محسوب نمی‌شود. اما عمیقا معتقد هستم ارامش بازیکنان این تیم حاصل مدیریت فوق العاده و بی نقص این مجموعه توسط شخص آقای ربیعی و باشگاه بوده است. که این شرایط خیلی خوب را ایجاد کرده است.

«محمدی‌مهر» در پاسخ به اینکه اگر پیشنهاد خوبی از سایر تیم‌های لیگ برتری داشته باشد حاضر به جدایی از جمع مسی‌ها است گفت: راستش اول فصل چند پیشنهاد خوب داشتم ولی با صحبت‌هایی که با آقای ربیعی انجام دادم تصمیم گرفتم، به باشگاه مس بیایم. خداراشکر خیلی از انتخابم راضی هستم. چرا که خوشبختانه شرایط خوبی دارم و با توجه به نیاز تیم در هر پستی که سرمربی درخواست کنند بازی خواهم کرد. مثلا: در چند بازی طبق صلاح دید آقای ربیعی به عنوان مدافع میانی به میدان رفتم در آن پست بازی کردم. واقعیتش را بخواهید از حضور در اینجا خوشحال هستم دلم می‌خواهد نیم فصل دوم هم دست به کارای بزرگتر بزنم برای تیمم مثمرثمر باشم. اصلا هم به جدایی و یا به هیچ پیشنهادی فکر نمی‌کنم.

وی در واکنش به اینکه فکر می‌کند بازیکنی از مس‌رفسنجان شرایط دعوت به تیم ملی فوتبال ایران را دارد یا خیر خاطر نشان کرد: تیم ما پر از بازیکنان جوان، مستعد و باانگیزه است. که از جان و دل برای موفقیت مس مایه می‌گذارند. به همین خاطر معتقدم بچه‌های تیم ما شایستگی دعوت و حضور در تیم‌ملی را دارند. البته این را هم باید بگویم که دعوت شدن به تیم ملی به نظر و سلیقه سرمربی بستگی دارد. امیدوارم که درآینده تیم ما هم مورد توجه کادرفنی محترم تیم ملی قرار بگیرد.

کدخبر: 769659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟