پیشنهاد هنگفت سیتزن‌ها به هالند

به گزارش رکنا ورزشی، ارلینگ هالند، مهاجم اهل ناروی باشگاه بورسیا دورتموند در تابستان امسال پیشنهادهای زیادی خواهد داشت. باشگاه منچسترسیتی آماده است تا ارلینگ هالند را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل کند، زیرا در تابستان امسال تلاش می‌کند او را از دورتموند جذب کند.

قهرمان لیگ برتر به دنبال جذب مهاجم نروژی است و به مدیر برنامه او مینو رایولا گفته آماده است دستمزد پایه بیش از 20 میلیون پوند را در هر فصل به مدت پنج سال به او بپردازد.

این همان دستمزد سیتیزن‌ها به کوین دی‌بروینه است و فقط کریستیانو رونالدو در لیگ برتر درآمد بیشتری از این ستاره بلژیکی دارد. این رقمی است که بارسلونا، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن ممکن است برای رسیدن به آن مشکل داشته باشند.

گواردیولا پس از جدایی سرخیو آگوئرو از مدیران سیتی خواسته بود که اقدام به جذب یک مهاجم نوک کنند اما هنوز موفق نشده بازیکن مدنظرش را در ترکیب تیمش داشته باشد.

هالند تا سال 2024 با بروسیا دورتموند قرارداد دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی او در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین باعث شده که رقابتی جدی بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای جذب این بازیکن شکل بگیرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 769541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟